Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › BubbelpĂ„sar, specialmĂ„tt
- Detta Àmne har 11 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 Är, 3 mÄnader sedan av
Lufox.
-
FörfattareInlÀgg
-
31 juli, 2012 kl. 16:23 #98532
Per Nilsson
DeltagareHej!
Har sökt med ljus och lykta efter bubbelpĂ„sar med lite udda mĂ„tt. Ăr det nĂ„gon som vet nĂ„gon som sĂ€ljer bubbelpĂ„sar i följande mĂ„tt (eller nĂ„gon som Ă€r kĂ€nd för att ha just uddamĂ„ttsemballage)
120 x 250
150 x 300
170 x 300
170 x 350Med vÀnlig hÀlsning
Per1 augusti, 2012 kl. 08:11 #149604iesus
DeltagarePlock o pack har vÀl hyffsat utbud tÀnker jag?
Kartonger, emballage, packprodukter, packmaterial & kartong – Packoplock1 augusti, 2012 kl. 08:15 #149605Per Nilsson
DeltagareTack för tipset, men jag har redan kollat dÀr. De har tyvÀrr bara standardmÄtt.
De jag behöver Àr lÄnga och smala.
//Per
@iesus 49211 wrote:
Plock o pack har vÀl hyffsat utbud tÀnker jag?
Kartonger, emballage, packprodukter, packmaterial & kartong – Packoplock1 augusti, 2012 kl. 08:34 #149606iesus
DeltagareKan du inte köra pÄ bubbelplast och postorderpÄsar annars?
dÄ fÄr du ju precis de mÄtten du önskarVi gör sÄ ibland pÄ saker som Àr ölmtÄliga och inte riktigt passar in pÄ vÄra vanliga emballage
1 augusti, 2012 kl. 09:23 #149610Per Nilsson
DeltagareDe som inte passar i vita bubbelkuvert i dag slÄr vi in i wellpapp och brunt kraftpapper.
Det skulle dock vara riktigt skönt att ha avlÄnga bubbelkuvert.
@iesus 49213 wrote:
Kan du inte köra pÄ bubbelplast och postorderpÄsar annars?
dÄ fÄr du ju precis de mÄtten du önskarVi gör sÄ ibland pÄ saker som Àr ölmtÄliga och inte riktigt passar in pÄ vÄra vanliga emballage
1 augusti, 2012 kl. 09:34 #149612iesus
DeltagareJa det lÄter ju lite bökigt, jag gillar postorderpÄsar det gÄr snabbare Àn att packa i papper
Men jag förstÄr vad du menar. Kanske kan du smÀlta/tejpa ett par lager bubbelplast bara och slippa pappret helt? +kanske tejp med tryck för att de skall bli lite snyggare?
Annars fÄr du nog snÀllt köpa mÄttbestÀllda bubbelplastpÄsar
1 augusti, 2012 kl. 09:42 #149614Per Nilsson
DeltagareSnygghet pÄ ytteremballage Àr sekundÀrt för mig. Tryck och sÄdant skit syns bara för post- och icapersonalen ÀndÄ. Sedan ökar svinnrisken markant i och med detta ocksÄ.
Brunt kraftpapper Àr glansigt (svÄrare för smuts och dylikt att fÀsta) och ganska sÄ vattenbestÀndigt, det Àr dÀrför man anvÀnder det.
@iesus 49219 wrote:
Ja det lÄter ju lite bökigt, jag gillar postorderpÄsar det gÄr snabbare Àn att packa i papper
Men jag förstÄr vad du menar. Kanske kan du smÀlta/tejpa ett par lager bubbelplast bara och slippa pappret helt? +kanske tejp med tryck för att de skall bli lite snyggare?
Annars fÄr du nog snÀllt köpa mÄttbestÀllda bubbelplastpÄsar
1 augusti, 2012 kl. 10:01 #149616Jimmy Ostrom
DeltagareJa men kan inte det funka med ”postorder pĂ„sar”
PostorderpĂ„se för lĂ€ttare produkter som textilier – skanpack
1 augusti, 2012 kl. 11:00 #149621Per Nilsson
DeltagareNej
I sÄdana fall kan jag slÄ in dem i well- och kraftpapper och spara nÄgra spÀnn.
Jag vill ha avlÄnga vita bubbelpÄsar.
@Jimmy Ăström 49223 wrote:
Ja men kan inte det funka med ”postorder pĂ„sar”
PostorderpĂ„se för lĂ€ttare produkter som textilier – skanpack
1 augusti, 2012 kl. 11:20 #149627Vulcanoboy
DeltagareKan dessa anvÀndas pÄ nÄt sÀtt kanske ?
-
FörfattareInlÀgg
- Du mÄste vara inloggad för att svara pÄ detta Àmne.