Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback kartongdesign
- Detta ämne har 6 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av Andreas. 
- 
		FörfattareInlägg
- 

3 september, 2012 kl. 21:33 #98712Tigern DeltagareHej Nu ska vi beställa lite nya kartonger att skicka linser i och bestämde i samma veva att göra en ny design. Nu är ju design subjektivt och en smakfrÃ¥ga sÃ¥ jag eftersöker kanske inte sÃ¥ mycket kommentarer pÃ¥ själva utseendet (även om även det är välkommet sÃ¥klart) utan jag tänker mest pÃ¥ allt som mÃ¥ste vara med pÃ¥ en kartong av detta slag. Vi kommer att fÃ¥ leva med denna ett tag sÃ¥ vore det ju ganska trÃ¥kigt om det visade sig att nÃ¥got saknas eller är fel. Vi skickar nästan uteslutande som A-post brev/porto betalt. Högre varuvärden som varubrev eller skicka lätt. I dagsläget endast inom Sverige sÃ¥ A-prioritaire-märket blev bortprioriterat… Tack pÃ¥ förhand! 4 september, 2012 kl. 06:52 #151398Annica DeltagareMycket snygg kartong! Jag kan inte se att du glömt nÃ¥got…vad fÃ¥r du betala för en sÃ¥dan kartong och vilken kvantitet ligger det pÃ¥? Vart beställer du? 4 september, 2012 kl. 07:03 #151402Parvelito DeltagareOm den där Porto Betalt är godkänd av Posten sÃ¥ är det i övrigt en mycket snygg och funktionell förpackning. Berätta gärna pÃ¥ ett ungefär vad den kostar och vilken kvantitet man köper dÃ¥. 4 september, 2012 kl. 16:38 #151438Plastskivor DeltagareVill du att ditt varumärke ska förknippas med ”billig” sÃ¥ ska väl designen se billig ut ocksÃ¥, eller? känns inte som att design och budskap lirar riktigt 4 september, 2012 kl. 17:25 #151442Anton A Deltagare@Plastskivor 51250 wrote: Vill du att ditt varumärke ska förknippas med ”billig” sÃ¥ ska väl designen se billig ut ocksÃ¥, eller? känns inte som att design och budskap lirar riktigt Varför dÃ¥? FörstÃ¥r inte alls… Han vill ju snarare förmedla bra kvalitet(design) till bra priser. Tycker för övrigt att kartongen är riktigt snygg! 4 september, 2012 kl. 22:46 #151462LEDwebb DeltagareKalla inte din produkt för billig om det inte är nödvändigt (ranka i google ex.). Skriv hellre ”Prisvärda linser pÃ¥ nätet” eller ”Linser pÃ¥ nätet till lÃ¥ga/rimliga/rättvisa priser” Ordet billig förknippas med skräp och dÃ¥lig kvalitet och bör undvikas (Ja nu kastar jag pil i gummibÃ¥t. Vi använder det en hel del i vÃ¥r marknadsföring, mestadels för att det är just ”billig” folk söker pÃ¥ när de letar saker till bra pris. Vi försöker dock undvika det) EDIT: Snygg layout för övrigt! 5 september, 2012 kl. 08:45 #151470Andreas DeltagareGillar din design pÃ¥ asken. Färgerna passar bra in ditt företags profil ocksÃ¥. Dock saknar du samma genomgÃ¥ende färger i webbutiken. Skulle höja upp denna ”border” i ”headern” eller göra den mer tydlig. http://www.lensia.se/20.0.0.14/140042/cache/140042_7a55aab9.jpg Din logo är annars fenomenal, gillar skarpt! Tror du skall ta inspiration av din linslÃ¥da och föra in färgerna mer i din webbutik. 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.