- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 13 Ă¥r, 1 mĂ¥nad sedan av
Pagen.
-
FörfattareInlägg
-
8 september, 2012 kl. 06:48 #98735
Pagen
DeltagareTjena.
Jag undrar om nĂ¥gon av Er har eller handlar med företag i Pakistan? Vilka förhandsregler mĂ¥ste man ha med dom eller är det grönt ljus?
Vet inte om jag är lite skeptisk av natur bara eller vad det är men har inte hittat sĂ¥ mycket om folk som handlar med Pakistan pĂ¥ nätet.Ă„r tacksam om det finns nĂ¥gon med bra info om detta.
Ha en bra dag:)
PĂ¥gen
9 september, 2012 kl. 11:46 #151769Jimmy Ostrom
DeltagareDet är samma som att handla av Kina skulle jag säga. Dom företag som vi har mc kläder frĂ¥n hĂ¥ller en sjukt bra kvalitĂ©,
SĂ¥ en mycket grundlig undersökning av mĂ¥nga olika företag gör att man hittar guldkornen även i Pakistan.
@PĂ¥gen 51549 wrote:
Tjena.
Jag undrar om nĂ¥gon av Er har eller handlar med företag i Pakistan? Vilka förhandsregler mĂ¥ste man ha med dom eller är det grönt ljus?
Vet inte om jag är lite skeptisk av natur bara eller vad det är men har inte hittat sĂ¥ mycket om folk som handlar med Pakistan pĂ¥ nätet.Ă„r tacksam om det finns nĂ¥gon med bra info om detta.
Ha en bra dag:)
PĂ¥gen
9 september, 2012 kl. 18:02 #151780Pagen
DeltagareTack för infon.
Var lite tveksam i början men det verkar vara en del runt om som man läst om som är mycket nöjda med leveranserna frĂ¥n Pakistan sĂ¥ tror nog jag skall leta och gĂ¥ igenom grundligt för att kolla om man hittar nĂ¥gon bra leverantör trots allt där nere..
-
FörfattareInlägg
- Du mĂ¥ste vara inloggad för att svara pĂ¥ detta ämne.