Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Butikerna får ny design

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 24 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98871
    danielandersson
    Deltagare

    Både iPhone-tillbehör, iPhone 4-skal, iPhone skal, iPad tillbehör och Samsung-tillbehör, iPhone-tillbehör och andra smartphone-tillbehör på Mobian.se har nu nya utseenden!

    SEO-mässigt borde de vara som tidigare, men all feedback mottages tacksamt.

    #152635
    Joel
    Deltagare

    Inte en dag försent! Stort lyft! :)

    #152636
    Jimmys
    Deltagare

    @lunarmys 52583 wrote:

    Både iPhone-tillbehör, iPhone 4-skal, iPhone skal, iPad tillbehör och Samsung-tillbehör, iPhone-tillbehör och andra smartphone-tillbehör på Mobian.se har nu nya utseenden!

    SEO-mässigt borde de vara som tidigare, men all feedback mottages tacksamt.

    Snyggt! Men faviconen såg inget vidare ut som snedställd, den skulle nog göra sig bättre om den såg ut som loggan istället.
    Sen är vissa texter (typsnitt) lite otydliga i chrome för mig.

    #152638
    Magento
    Deltagare

    Snabb, tydligt uppstrukturerad kassa. Att köpknapparna ligger huller om buller är kanske något att se över? Skulle enligt mig vara snyggare om de låg något mer linjärt.

    #152639

    FRÄSCHT!

    Några småsaker jag tänker på (förutom som magento säger):

    Autocompleten på söket (som f.ö är jävligt snygg) går inte att fälla upp. Först tänkte jag att den lade sig över allt och då känns det som att jag missar nåt när den ligger där. Sen fattade jag att den faktiskt tog sin egna plats, men det tror jag många kan missa. Så ett kryss i övre högra hörnet typ. Dessutom saknar rullisten där border varpå den inte syns.

    Varugrupperna buggar lite för mig. Strecken ovanför och under rubriken lägger sig lite huller om buller, ibland ovanpå själva texten och rullisten.

    #152640
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    supersnyggt, bra jobbat ska granska mer senare och återkommer då, men spontant super!

    #152642
    danielandersson
    Deltagare

    @Jimmys 52586 wrote:

    Snyggt! Men faviconen såg inget vidare ut som snedställd, den skulle nog göra sig bättre om den såg ut som loggan istället.
    Sen är vissa texter (typsnitt) lite otydliga i chrome för mig.

    Iconen ska vara fixad.

    Vilka fonter är det som ser konstiga ut? Chrome 21 under OS X ser okej ut.

    #152643
    danielandersson
    Deltagare

    @Magento 52588 wrote:

    Snabb, tydligt uppstrukturerad kassa. Att köpknapparna ligger huller om buller är kanske något att se över? Skulle enligt mig vara snyggare om de låg något mer linjärt.

    Tack!

    Jo, det är nästa grej på todo-listan att fixa så att de är align:ade..

    #152644
    danielandersson
    Deltagare

    @Christoffer Tyrefors 52589 wrote:

    FRÄSCHT!

    Tack!

    @Christoffer Tyrefors 52589 wrote:

    Autocompleten på söket (som f.ö är jävligt snygg) går inte att fälla upp. Först tänkte jag att den lade sig över allt och då känns det som att jag missar nåt när den ligger där. Sen fattade jag att den faktiskt tog sin egna plats, men det tror jag många kan missa. Så ett kryss i övre högra hörnet typ. Dessutom saknar rullisten där border varpå den inte syns.

    Hm, det är nog ingen dum idé. Jag tänkte att alla klickar på krysset som kommer upp i input-rutan, men det har inte Firefox såg jag nu.

    Ska fixa!

    @Christoffer Tyrefors 52589 wrote:

    Varugrupperna buggar lite för mig. Strecken ovanför och under rubriken lägger sig lite huller om buller, ibland ovanpå själva texten och rullisten.

    Det låter konstigt. Browser? OS? Du får jättegärna maila ett screenshot till daniel snabel-a skogstrollen.se

    #152645
    danielandersson
    Deltagare

    @lunarmys 52594 wrote:

    Hm, det är nog ingen dum idé. Jag tänkte att alla klickar på krysset som kommer upp i input-rutan, men det har inte Firefox såg jag nu.

    Så ja. Något i den stilen?

    Inte perfekt design kanske, men funkar tills vi blandar in vår designer ;)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 24 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.