Hur gör ni när en kund hör av sig efter en månad och vill återsända en del av en order? Där är inget fel på sakerna men kunden vill byta mot något annat. Min tanke är att tillmötesgå kunden men att denne får står för frakten av retur och för de nya saker som ska skickas.
Hur gör ni när en kund hör av sig efter en månad och vill återsända en del av en order? Där är inget fel på sakerna men kunden vill byta mot något annat. Min tanke är att tillmötesgå kunden men att denne får står för frakten av retur och för de nya saker som ska skickas.
Jag tycker det är ett bra erbjudande du ger till kunden då, så det tycker jag inte skall vara några problem.
Vi har alltid 30 dagars returrätt. Om någon skulle dra ut lite på tiden så är det inte hela världen, men någon enstaka gång har vi sagt nej, då var det ett drygt år och vi saluförde inte varorna längre.
Författare
Inlägg
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.