Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Var finns vĂ¥ra kunder?!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 30 totalt)
  • Författare
    mephisto73
    Deltagare

:)

Alltid kul att se.

[ATTACH]796[/ATTACH]

Tomas
    Deltagare

9b19201212909abb1.jpg

Elina
    Deltagare

Hur gör ni dessa bilder? Skriver ni in dem för hand eller är det nĂ¥gon funktion i era butiker?

Tomas
    Deltagare

Min bild är en dump ur Specter som jag än sĂ¥ länge har kopplat till shoppen.

GregerA
    Deltagare

@Elina 54270 wrote:

Hur gör ni dessa bilder? Skriver ni in dem för hand eller är det nĂ¥gon funktion i era butiker?

Man kan göra det via GeoSök. Det verkar inte kosta nĂ¥got, men man mĂ¥ste registrera sig.
    Postnummer densitetsplot Geosök.se

bslask
    Deltagare

@GregerA 54275 wrote:

Man kan göra det via GeoSök. Det verkar inte kosta nĂ¥got, men man mĂ¥ste registrera sig.
    Postnummer densitetsplot Geosök.se

nja, jag registrerade mig, men det verkar som att man ändĂ¥ behöver ett Premium konto (300kr/Ă¥r)

Soffs
    Deltagare

@Tomas 54274 wrote:

Min bild är en dump ur Specter som jag än sĂ¥ länge har kopplat till shoppen.

Hur gör du den i Specter? Kan inte se att jag kan det.

c4media
    Deltagare

@Tomas 54229 wrote:

9b19201212909abb1.jpg

Grymt! mĂ¥ste vara riktigt kul och fĂ¥ en sĂ¥dan överblick. Stackaren högst upp i Norge sĂ¥g lite spännande ut. Logistiken dit mĂ¥ste ha varit en utmaning. :)

Detta mĂ¥ste jag göra direkt för att fĂ¥ en fin överblick var vĂ¥ra ehandelssystem befinner sig. :)

Tomas
    Deltagare

@Soffs 54354 wrote:

Hur gör du den i Specter? Kan inte se att jag kan det.

I modulen CRM / Säljstöd

Tomas
    Deltagare

@c4media 54356 wrote:

Grymt! mĂ¥ste vara riktigt kul och fĂ¥ en sĂ¥dan överblick. Stackaren högst upp i Norge sĂ¥g lite spännande ut. Logistiken dit mĂ¥ste ha varit en utmaning. :)

Detta mĂ¥ste jag göra direkt för att fĂ¥ en fin överblick var vĂ¥ra ehandelssystem befinner sig. :)

I det här fallet var det faktiskt enkelt, en liten och billig vara som gick som brev. Kartan är skoj, men jag använder den för lite. GĂ¥r säkert att dra lite intressanta slutsatser av den och planera eventuella marknadsĂ¥tgärder utifrĂ¥n den tex.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 30 totalt)
  • Du mĂ¥ste vara inloggad för att svara pĂ¥ detta ämne.