Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback uppskattas, tack!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99224
    Hensh
    Deltagare

    Hej,

    Efter mycker hårt arbete är jag i princip klar med min första webbutik. Har små saker som behöver fixas, innan jag slår upp portarna. Tänkte höra med er först vad ni tycker om butiken.

    Butiken är utvecklad av Wikinggruppen. Jag tycker att de har gjort ett fantastiskt arbete.

    Är jättetacksam för ärlig feedback!

    Butiken: Ranaki.se

    PS: Använder ni rabattkoden jul2012 ger det er 15% rabatt – gäller hela sortimentet! ;)

    #156226
    Hensh
    Deltagare

    Tack för er tid!

    Misstänker att alla är överens om att tycka att butiken är perfekt, och behöver därför inte lämna ifrån sig några som helst synpunkter! Tack! :)

    #156234
    Jimmys
    Deltagare

    Jag tycker det ser bra ut, hittar inget direkt att anmärka på, förutom att Om oss-sidan är tom och att loggan inte visas i IE…

    #156237
    Bjorn F
    Deltagare

    GRYMT fräscht! Helt i min smak på alla sätt och vis, jag kommer garanterat handla hos er.

    Jag har egentligen ingenting att anmärka på förutom några småsaker:

    Facebook- och Google+-länkarna i footern fungerar inte.
    Visa-loggan ser ut att vara lite mindre än Mastercard-loggan vilket stör mig av någon anledning. Fast det kan vara jag som ser fel.
    Sidtitlarna borde utvecklas. Nu heter t.ex. startsidan bara “Raniki.se”. Lägg till lite nyckelord i titlarna!
    Vissa av kläderna saknar information i storleksguiden på produktsidan.
    På Galagowears varumärkessida har ni skrivit “försöktigt”.

    #156241
    jonny
    Deltagare

    Det första jag tänker på att är att det är en stor bild på startsidan och jag får scrolla innan jag ser minsta vettig information.

    Jag tycker du borde visa upp dina produkter direkt istället.

    #156243
    Goran
    Deltagare

    På sidan “Kontakta oss” har ni telenr 311 34 inget riktnr ? Gatuadressen är lite lustigt placerad.

    #156248
    OskarK
    Deltagare

    Snygg sida som passar bra till vad ni säljer. Lite klent sortiment kan jag tycka men det kanske är på g.

    Får man fråga vilken webbutiks lösning ni kör på?

    #156249
    Hensh
    Deltagare

    Anledningen till att Facebook- samt Google+-länkarna inte fungerar är på grund utav jag fortfarande jobbar på att skapa fram dessa sidor. Något som är bra med att ta fram en grym Facebook-sida, hör gärna av dig!

    @Göran: Vi håller även på att ta fram en “bättre” kontakta oss-sida. Jag kan tyvärr inte redigera sidan som jag själv vill ha den (förutom informationen), utan jag måste jag först kontakta Wikinggruppen för detta. Detta skall självklart ordnas.


    @Jimmys
    : Vilken version av IE använder du? Hos mig dyker loggan upp.

    @Björn F: Tack skall du ha! . Fått jobba hårt som f*n för att få fram den till att bli så bra som möjligt. Menar du de i footern eller? Förstår inte riktigt vilka logos typ syftar på.


    @Jonny
    : Jo, det har du rätt i. Ska byta placering på nyinkommet med bilderna under bildspelet. Även detta måste göras med hjälp av Wikinggruppen.

    Tack så jättemycket för att ni tar er tid! :)

    #156251
    Bjorn F
    Deltagare

    @Hensh 56621 wrote:

    @Björn F: Tack skall du ha! . Fått jobba hårt som f*n för att få fram den till att bli så bra som möjligt. Menar du de i footern eller? Förstår inte riktigt vilka logos typ syftar på.

    Jag tänkte på loggorna i headern. Efter att ha suttit och mätt dem i Gimp (ja, jag är patetisk) så såg jag att de faktiskt är lika stora. Färgskillnaderna mellan Visa-loggan och MC-loggan gör att den första ser någon pixel mindre ut. Jag pratar alltså om något som är så onödigt att jag skäms över att ens ta upp det.

    #156254
    Jimmys
    Deltagare

    Jag har IE8…

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.