- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 10 månader sedan av
RollUp-Kungen.
-
FörfattareInlägg
-
25 december, 2009 kl. 07:14 #94202
RollUp-Kungen
DeltagareHar inte fått mail på två dagar på en av mina domännamn och IT firman säger att det är stora DNS problem i Sverige????? upplever någon liknande eller hur kan man testa detta?
25 december, 2009 kl. 08:57 #108100Macondax
Deltagare@alex@a-skylt.se 3096 wrote:
Har inte fått mail på två dagar på en av mina domännamn och IT firman säger att det är stora DNS problem i Sverige????? upplever någon liknande eller hur kan man testa detta?
För oss fungerade mailen igår iallafall.
Vet dock inte riktigt hur man skall testa detta ifall man tror att mailen är kickopay, men jag brukar skicka mail till mig själv (från en annan mailadress/mailserver), och får då således se ifall mailen fungerar.
25 december, 2009 kl. 09:21 #108101RollUp-Kungen
Deltagareoch mailen kommer inte fram alls pÃ¥ denna domän, vÃ¥r exchange fungerar och vÃ¥r tekniker säger att det är massivt DNS strul runt om men ingen har skrivit nÃ¥got och ingen info om det och dÃ¥ vi har egen server kan man ju inte gnälla pÃ¥ nÃ¥got leverantör…
fÃ¥r kolla vidare med vÃ¥ra tekniker men alla vill ju vara lediga över jul… istället för att jobba -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.