Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hantera kunder som luras

Visar 11 inlägg (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #122328
    iwona
    Gäst

    Jag hÃ¥ller med att folk vet inte vad har de köpt grejer – det har hänt hos mig ocksÃ¥ att folk försökte göra reklamation pÃ¥ saker köpta hos konkurrenter.
    Be alltid om ordernr – och det är bra om du har ordrar i bokföringssystem eller antecknar info när och hur har du skickat varor till kunder. Sedan är det bara förklara att de har inte köpt frÃ¥n dig. de är oftast förvirrade eller sÃ¥ här är deras stil – inte att de vill luras. Folk är olika och det är bara acceptera och hjälpa till med en bra förklaring:) Lycka till.
    Iwona Eriksson
    driva-webshop.se

Visar 11 inlägg (av 11 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.