Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Hantera kunder som luras
- Detta ämne har 10 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 5 månader sedan av
iwona.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2011 kl. 14:25 #122328
iwona
GästJag hÃ¥ller med att folk vet inte vad har de köpt grejer – det har hänt hos mig ocksÃ¥ att folk försökte göra reklamation pÃ¥ saker köpta hos konkurrenter.
Be alltid om ordernr – och det är bra om du har ordrar i bokföringssystem eller antecknar info när och hur har du skickat varor till kunder. Sedan är det bara förklara att de har inte köpt frÃ¥n dig. de är oftast förvirrade eller sÃ¥ här är deras stil – inte att de vill luras. Folk är olika och det är bara acceptera och hjälpa till med en bra förklaring:) Lycka till.
Iwona Eriksson
driva-webshop.se -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.