Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Posten dubbeldebiterar Skicka Direkt?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101964
    Tian
    Deltagare

    Egentligen kanske det är en dum frÃ¥ga, om det fortfarande bara är jag som fortfarande harvar pÃ¥ med Skicka direkt…

    Jag skickar rekommenderade brev via postens webshop Skicka Direkt och betalar varje gång (dagligen nästan) med kort.

    Fyra gånger har jag varit med om dubbeldebitering (trippeldebitering, tom!) när kortfakturan kommer.
    Två gånger för något år sedan, och så nu i juni-juli.
    Detta i samband med Skicka direkts ”ordinarie strul”.

    NÃ¥gon annan som varit med om det?

    Hur bevisar man för Posten att man inte köpt tvÃ¥, eller tre likadana/lika dyra fraktsedelsuppsättningar pÃ¥ samma dag/tillfälle?…

    ( Jag tar alltid skärmdump och sparar i en avsedd mapp de dagar det strular.
    Te.x de dagar kortbetalningen ” inte gÃ¥r igenom”, eller när nÃ¥got annat icke-fungerar. )

    #175681
    Borje
    Deltagare

    Prata med kortutgivaren angående dubbel/trippeldebiteringarna. De brukar vara bra på att lösa sådant.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.