Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Posten dubbeldebiterar Skicka Direkt?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av Borje. 
- 
		FörfattareInlägg
- 
		
			
				
3 augusti, 2014 kl. 23:15 #101964Tian DeltagareEgentligen kanske det är en dum frÃ¥ga, om det fortfarande bara är jag som fortfarande harvar pÃ¥ med Skicka direkt… Jag skickar rekommenderade brev via postens webshop Skicka Direkt och betalar varje gÃ¥ng (dagligen nästan) med kort. Fyra gÃ¥nger har jag varit med om dubbeldebitering (trippeldebitering, tom!) när kortfakturan kommer. 
 Två gånger för något år sedan, och så nu i juni-juli.
 Detta i samband med Skicka direkts ”ordinarie strul”.NÃ¥gon annan som varit med om det? Hur bevisar man för Posten att man inte köpt tvÃ¥, eller tre likadana/lika dyra fraktsedelsuppsättningar pÃ¥ samma dag/tillfälle?… ( Jag tar alltid skärmdump och sparar i en avsedd mapp de dagar det strular. 
 Te.x de dagar kortbetalningen ” inte gÃ¥r igenom”, eller när nÃ¥got annat icke-fungerar. )4 augusti, 2014 kl. 05:34 #175681Borje DeltagarePrata med kortutgivaren angÃ¥ende dubbel/trippeldebiteringarna. De brukar vara bra pÃ¥ att lösa sÃ¥dant. 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
 
				