Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Rekrytering av ehandelsansvariga personer
Etiketter: anställda, ehandel, rekrytering
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av
kricke.
-
FörfattareInlägg
-
10 juni, 2014 kl. 12:33 #101821
cljo01
DeltagareHej!
En rätt ”bred” frÃ¥ga till forumet, med hopp om att fÃ¥ bra napp. Vi har nyligen övertagit en rätt välmÃ¥ende ehandel + fysiska butiker. VÃ¥r egna erfarenhet är främst de fysiska butikerna, och vi känner att vi mÃ¥ste lägga vÃ¥rt primära fokus pÃ¥ dessa för att säkerställa lönsamhet.
Samtidigt vore det ypperligt dumt att bara lÃ¥ta den existerande webshopen falla i glömska – den omsätter ändÃ¥ 3-4 mkr pÃ¥ Ã¥rsbasis och har en aktiv och Ã¥terkommande kundkrets.
Vi skulle behöva rekrytera en person som tar huvudansvaret för vår webverksamhet; alltifrån kundtjänst, marknadsföring (i samarbete med fysiska butiker), orderadministration (bokföring, paketering), men också uppföljning (Analytics, mm) och vidareutveckling. Vi är inte sugna på att betala (enligt oss) höga avgifter för rekryteringsfirmor. Det borde finnas gott om personer med bättre kunskaper än oss, men med en lika hög ambitionsnivå.
Några tips var vi kan börja leta?
Och ja, vi har sett att man kan annonsera gratis på denna eminenta sida. En sådan annons kommer inom kort.
Tack!
11 juni, 2014 kl. 18:25 #174958kricke
DeltagareVart ska denna tjänst vara i landet
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.