Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Tattoosweden.se
- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 9 månader sedan av mickevvs. 
- 
		FörfattareInlägg
- 
		
			
				
17 december, 2011 kl. 19:40 #97019paggelito DeltagareSkulle gärna vilja ha lite feedback på vår sida tattoosweden.se. 
 God Jul17 december, 2011 kl. 20:13 #132660Richie72 DeltagareHär kommer fyra synpunkter. 
 1. Lägg upp loggorna frÃ¥n betalleverantörerna (VISA, Mastercard, Payson, Nordea osv) i Headern. Jag har skrivit nyligen varför i feedback pÃ¥ en annan sida.2. Under villkor har du/ni bra information ert bolag. Ha gärna med det pÃ¥ flera ställen sÃ¥ det är lätt att hitta. Gärna under kontakta oss. Där har du bara ett formulär men fyll pÃ¥ med den information igen, det skapar trygghet och de kunder som undrar vilka ni är kommer klicka pÃ¥ kontakta oss. Lägg ocksÃ¥ gärna orgnr/momsnr i foten sÃ¥ kunderna ser att ni är ett riktigt registrerat bolag. 3. Jag skulle ocksÃ¥ lyfta upp sÃ¥ det syns tydligt följande: 14 dagars returrätt, nöjdkundgaranti och 500 kr fri frakt. Det ökar ocksÃ¥ (tror jag) konverteringen. 4. Jag tror att en investering i en certifiering skulle vara lönsam för er. NÃ¥gon annan fÃ¥r ge feedback pÃ¥ designen. Lycka till och God Jul. 19 december, 2011 kl. 12:56 #132741 Per NilssonDeltagare Per NilssonDeltagareHej! Mina 3 kvartsdollar är följande: a) Den ser snygg ut vid första anblick sÃ¥ du fÃ¥r full pott för design b) Uppgradera till en senare version av PrestaShop. c) Du behöver inte visa hur mÃ¥nga du har i lager, det viktiga är att kunden vet om den finns eller inte i lager d) Har du verkligen mail-support 24h om dygnet, eller menar du att du svarar inom 24h? e) All centrerad/mittenställd text ser fult ut. Det är inte trevligt att läsa sÃ¥dan text. f) Du har lite särskrivningar och annat jox i avtalstexten. g) Använder nÃ¥gon ”kommenterar”? Om inte ta bort den funktionen. Ju mindre saker som stör desto bättre är det. h) Personligen tycker jag att lojalitetspoängen är onödigt. Jag kör själv PrestaShop och har valt att inte aktivera detta, men det är som sagt vad en personlig smaksak. i) Inte behöver du nÃ¥gon dyr och onödig certifiering heller. Bättre att fÃ¥ riktiga kundomdömen genom Trustpilot och/eller Prisjakt samt god renommé pÃ¥ forum som rör din bransch. j) Jag skulle döpa om villkor till köp- och leveransvillkor. Fast Ã¥ andra sidan sÃ¥ kanske inte det ser snyggt ut i den listen eftersom det blir längre. Hör av dig om du har nÃ¥gon fundering eller vill ha nÃ¥got klargörande pÃ¥ nÃ¥gon punkt. Med vänlig hälsning 
 Per19 december, 2011 kl. 14:12 #132744bloggus DeltagareAtt ni orkar killar …. ni är för snälla … Användaren verkar komma in för att lägga in länkar till sin/sina sidor. 3 feedbacktrÃ¥dar, 2 om samma sida och inte ett svar förutom initiala inlägget för varje trÃ¥d … undrar om feedbacken läses överhuvudtaget … 19 december, 2011 kl. 14:23 #132745paggelito DeltagareHej hej Tackar för samtliga svar, även ditt bloggus  
 Jag gillar att fÃ¥ uppdaterad kritik frÃ¥n olika ehandlare dÃ¥ jag tycker det är ett ypperligt tillfälle att fÃ¥ veta vad jag gör ”fel” eller vad som gÃ¥r att förbättra, jag jagar verkligen inte länkar. Har nog med trafik som det är.
 Jag återkommer till dig Per Nilsson ang lite funderingar jag har om prestashop, du verkar vara en kunnig person som jag gärna hör mer av.Mvh 
 Pascal19 januari, 2012 kl. 20:38 #134626blpeter DeltagareLol, bara för du försöker suga länkar från alla håll betyder det inte att alla gör det. 20 januari, 2012 kl. 07:33 #134642mickevvs DeltagareHan är dock inte den enda som länkar sin sida här, Tycker då också att man kan hålla sig på en och samma tråd och uppdatera den istället för o starta en ny. Men vafan, låt grabben vara. Jag återkommer till dig sen paggelito om lite feedback på sidan (är lite av ett tattoofan själv hehe) 
- 
		FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
 
				