Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 76 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #119108
    bloggus
    Deltagare

    Vilka uppgifter laddar man upp eller skickar in till de om varje kund/order?

    För övrigt tycker jag att rutorna me dbetygen butikerna sätter ut frÃ¥n Trustpilotr ser hemska ut. Verkar som de större butiker inte sätter ut dessa integrerade rutor …

    #119109
    GregerA
    Deltagare

    Det enklaste är att skicka en bcc: på samma mail som du skickar till kunden när leveransen går iväg. Helst skall ordernumret finnas i ärenderaden. Då plockar de ut det automatiskt.

    D.v.s det de behöver är e-mailadress och ordernummer. Option är förnamn, efternamn och språk.

    Man kan själv designa om rutan om man vill.

    #119119
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    och nu är jag snart igång och testar. Det tog verkligen ingen tid alls att integrera.

    #119854
    GregerA
    Deltagare

    @Kodmyran 15496 wrote:

    och nu är jag snart igång och testar. Det tog verkligen ingen tid alls att integrera.

    Jag ser att du fått en del respons på Swecat, och det ser ju bra ut. :)

    #119863
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Japp, de har varit övervägande positivt, men jag gjorde en liten miss, i vÃ¥rt system sÃ¥ fÃ¥r de som gÃ¥tt till kassan en preorder och tyvärr sÃ¥ slank även dessa med i kickstarten….Jag fick dÃ¥ snabbt som attan gÃ¥ ut med ett ursäktande mail. Men trots det var det en kille som kommenderade med en 1a, vilket sänkte betyget avsevärt…

    I övrigt en missnöjd tjej som gav betyget 1 för att hennes borste inte fungerade som det var tänkt, trots att hon fick pengarna tillbaka samma dag hon hörde av sig och fick behålla borsten. Men det är klart, det kanske är riktigt dåligt kundbemötande vad vet jag :-)

    Annars har det varit 4 och 5, så det känns kul. Det är inte alls samma respons i Gardenhome. Där är det mycket få som svarat.

    #119865
    danielandersson
    Deltagare

    Vi skulle självklart gärna se att fler ger oss betyg på PrisJakt/Pricerunner, men vårt mail verkar inte vara lika effektivt.

    Kan någon som kör Trustpilot vidarebefodra mailet som går ut till kunderna till info snubbel-a iphonebutiken.se ?

    #119867
    GregerA
    Deltagare

    @lunarmys 16313 wrote:

    Kan någon som kör Trustpilot vidarebefodra mailet som går ut till kunderna till info snubbel-a iphonebutiken.se ?

    You have mail

    #119868
    danielandersson
    Deltagare

    @GregerA 16315 wrote:

    You have mail

    Man tackar!

    #119874
    Richie72
    Deltagare

    @Kodmyran 16311 wrote:

    Japp, de har varit övervägande positivt, men jag gjorde en liten miss, i vÃ¥rt system sÃ¥ fÃ¥r de som gÃ¥tt till kassan en preorder och tyvärr sÃ¥ slank även dessa med i kickstarten….Jag fick dÃ¥ snabbt som attan gÃ¥ ut med ett ursäktande mail. Men trots det var det en kille som kommenderade med en 1a, vilket sänkte betyget avsevärt…

    I övrigt en missnöjd tjej som gav betyget 1 för att hennes borste inte fungerade som det var tänkt, trots att hon fick pengarna tillbaka samma dag hon hörde av sig och fick behålla borsten. Men det är klart, det kanske är riktigt dåligt kundbemötande vad vet jag :-)

    Att fÃ¥ lÃ¥ga betyg när man gjort nÃ¥got bra fÃ¥r mig verkligen att gÃ¥ i taket. Men jag har läst nÃ¥gonstans att kunder ser det som ”pÃ¥ riktigt” om det även finns med nÃ¥gra missnöjda bland kunderna som ger betyg. Ger förtroende.

    Så det är ändå väldigt bra men förhoppningsvis får du bort Gunnars etta.

    Att få alla kunder nöjda tror jag är omöjligt och när det gäller borstkunden tror jag inte att det hade gått att lösa bättre. Vissa kunder har ingen förståelse för att det kan gå fel ibland.

    #119896
    Lastbryggan
    Deltagare

    @GregerA 16315 wrote:

    You have mail

    Vore också tacksam om du vill dela med dig av ett mejl till mig på mittförnamn@mittföretag.se

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 76 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.