Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › www.JohnValentin.com feedback eftersökes!
Etiketter: accesoarer, ehandel, feedback, johnvalentin, webshop
- Detta ämne har 22 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 4 månader sedan av
lustfull.
-
FörfattareInlägg
-
8 december, 2016 kl. 21:56 #182914
Epics
Deltagare@Mr Jonas 88814 wrote:
Hej
Med uppdateringen blev det bättre. – Du talar om vad du säljer!
Ev sĂĄ det blivit bättre med lite ljusare bild pĂĄ New York sĂĄ att produkterna hade framhävs ännu tydligare. (GĂĄ in pĂĄ närmaste elgigant eller apple och titta pĂĄ din egen sida i lite olika skärmar – kan ge ganska olika intryck, framför allt med mörka produkter.)Som tidigas inflikats bör du framhäva din ”seriositet” genom att framhäva dina butiker. Dessutom är svenskan mycket viktig om om du skall sälja i sverige.(Framför allt om du satsar pĂĄ konsument marknaden)
Men ställ dig även frĂĄgan om hur du skall marknadsföra webbplatsen sĂĄ att kunderna hittar dig. – För mig, OM jag hade efterfrĂĄgat produkten sĂĄ hade jag nog sökt eller hamnat pĂĄ tradera. (Yes, ett fult ord
).Med vänliga hälsningar
JonasSka definitivt gå och kolla på olika skärmar då jag hört flera som talar om den gråa kanten vid bannern, skall gå hela vägen men får titta på det och åtgärda!
Jobbar pĂĄ att fĂĄ dit en till banner med info om vĂĄra butiker samt bild pĂĄ dem bĂĄda,
Marknadsföring kommer främst ske via sociala medier med influencers etc. samt SEO som vi tittar på nu för att hamna högt på sökningar kring ”Python” ”cardhodler” etc..
8 december, 2016 kl. 21:56 #182915Epics
Deltagare@feelingSafe 88819 wrote:
Ă„r inte engelska lärare men ert sprĂĄk känns lite konstigt när jag läser…t.ex.
”genuin” borde vara ”genuine” ? Ni kanske ska kolla sprĂĄket?Helt korrekt det är ett fel frĂĄn vĂĄran sida och kommer ĂĄtgärdas, nĂĄgra fel fel du uppmärksammat ?
10 december, 2016 kl. 21:49 #182931
DanDeltagaredesignen harmoniserar inte med det jag antar ni vill framställas som, dvs lyx och exklusivt.
Svart med gult/guld är ganska omodernt, inner bevel på fonter också. Det krockar och ger känslan av billighet snarare än exklusivt.
exklusiva produkter kräver exklusiva foton också tagna i studio.
att ta upp utrymme för produkter som inte finns i lager är rätt meningslöst också
bort med saker som inte gĂĄr att köpa eller ta ĂĄtminstone inte upp hela startsidan above fold.slidern gör att man tappar ”köp/butik”-känsla som en annan i trĂĄden sa.
13 december, 2016 kl. 08:47 #182939MrPong
DeltagareJag tycker att ni är aningen spretiga i er framtoning. Ă… ena sidan sĂĄ vill ni framstĂĄ som ett exklusivt varumärke som säljer ”luxessories” där en prislapp pĂĄ ~25 000 kr för en duffelbag ska kännas motiverad. Ă… andra sidan sĂĄ framhäver ni ”1 year guarantee” som en USP, vilket – ĂĄtminstone i min värld – inte är nĂĄgot som jag förknippar med en väska för 25 000 kr. Att ni erbjuder promo codes som ger 15% rabatt utstrĂĄlar inte heller lyx och exklusivitet.
Ni har förvisso inte gått live ännu, men det saknas t.ex. en sida som berättar mer om er och ert varumärke. Vad ni står för och vem ni riktar er till.
Lycka till!
2 januari, 2017 kl. 23:01 #183020SamH
DeltagareThis Item Can Also Be Custom Made To Your Choice Of Colors And Initials.
Att Läsa Sånna Texter Är Ganska Så Irriterande.. Håller Inte Du Med?
5 januari, 2017 kl. 07:31 #183037mnording
DeltagareHej
Riktigt spännande produkter ni säljer!
Om ni väljer att ha en sådan stor banner på första sidan, försök göra det lite tydligare att man ska swipa höger/vänster. Testade på desktop och det tog ett tag innan jag hittade sida 2 & 3Testa även att göra hela bilden klickbar. I och med att ni tar upp hela startsidan till bara 1 sak, är det viktigt att det blir enkelt att klicka
MVH
8 februari, 2017 kl. 16:37 #183248Epics
DeltagareKika gärna nu! sidan är ändrad fick ni bättre intryck nu?
8 februari, 2017 kl. 17:01 #183249verktyg24
GästJag blev impad, riktigt snyggt
9 februari, 2017 kl. 09:02 #183250allstars
DeltagareHej.
Jag tycker att designen var rätt hygglig, men några saker störde mig.
1. Om det är rea på en produkt kan man inte se priset någonstans, endast ordinariepriset. Först efter man lagt till varan i varukorgen.
2. Finns inga leveransvillkor på svenska. Därmed svårt för mig som svensk konsument att se vad som gäller vid retur, reklamation, leveransvillkor m m
3. Meckigt med alla alternativ på produktsidan för set. Istället ska man kanske ha de olika varianterna i produktlistning så behöver man bara ange färg. (och väljer jag t ex vit, skulle jag gärna vilja se bild på vita produkter)9 februari, 2017 kl. 09:42 #183251basse1985
DeltagareOff topic. Är det äkta pytonskinn? Är inte det olagligt att importera till EU?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.