Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Klarna med Shopify

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104787
    Sami
    Deltagare

    Hej! Jag håller på att slutföra min webb-butik med shopify och vill såklart erbjuda mina kunder att kunna betala med klarna checkout.
    Dock vill jag inte betala 2,79% + 3,50 SEK per transaktion.
    Undrar därför om det finns några lösningar, vill helst vara kvar på shopify då ingen annan kan erbjuda vad de kan erbjuda designmässigt för mig.
    Mvh

    #185771
    snappgirl
    Deltagare

    Ett alternativ till klarna är Payson (2,85% per transaktion) och Ecster. Är inte helt säker på Ecsters avgifter men du hittr dem på deras hemsida.

    #185772
    StarwebAnders
    Deltagare

    Hej Sami !

    Våra premiumbutiker kommer ner till 2,29 + 3,50kr host Klarna, då vi är nativ partner med Klarna. Vill du så kan vi höras och snacka design. Vi har ett team på 4 stycken designers som kan göra underverk:)

    #185813
    chinaski
    Deltagare

    @snappgirl 92857 wrote:

    Ett alternativ till klarna är Payson (2,85% per transaktion) och Ecster. Är inte helt säker på Ecsters avgifter men du hittr dem på deras hemsida.

    Jag har precis ansökt till Payson. Tack för tipset!

    @Sami
    , vilket alternativ valde du tillslut?

    #185822

    Hej,

    I min mening bör du fundera en extra gång på att kanske ge Klarnas CO en chans oavsett vilken kostnad per transaktion du har blivit erbjuden. I värsta fall kan du kompensera detta med fakturaavgift eller liknande lösningar.

    Klarna har ett enormt inflytande på den Svenska E-handeln och har lyckats absurt bra med att bygga upp tillförlitlighet hos sina kunder. Och inte minst i mina undersökningar har det visat sig att just Klarna spelar en betydligt större roll i hur kunden uppfattar din hemsida som seriös/trygg, i jämförelse med konkurrenter såsom: Paypal, Payson m.fl.

    Lycka till!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.