Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Betallösning & CRM

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105357
    Arsim Tetaj
    Deltagare

    Hej alla E-handlare,

    Jag radar upp 5 punkter till varför våra E-handelspartner arbetar med oss. Som betalleverantör upplever jag att många ehandlare vill arbeta med sin befintliga kundstock samtidigt som man attraherar de nya kunderna.

    Vi hjälper till med detta samtidigt som vi erbjuder bra betallösningar för konsumenten.

    1.Driva trafik till er webb

    När vi inleder ett samarbete så sätter vi gemensamma mål med våra partners. Gemensamt för e-handlare är att de vill driva ytterligare trafik till sin webbplats. Detta hjälper vårt kampanjteam till med.

    2.Förbättrad kundresa

    Jag är säker på att ni redan arbetar hårt med er konvertering i er webbshop. När jag gör testköp hos E-handlare så kan leveranstiden skilja sig åt och vissa har längre leveranstid än andra. Vi erbjuder därför marknadens längsta betaltid helt kostnadsfritt för konsumenten så han/hon kan genomföra köpet med tryggheten att alltid få sin produkt innan betalning. 30-60 dagar fri kredit på fakturan innebär att möjligheten till att ”köpa nu och betala i slutet månaden efter” alltid finns kostandsfritt för kund.

    3.Möjliggöra högre snittköp

    Vi erbjuder ALLA kunder möjligheten att köpa nu och betala månaden efter, helt kostnadsfritt. Det ger tryggheten att era kunder alltid får två månadslöner utbetalda innan det är dags att betala. Dessutom har vi valt att fortsätta erbjuda 24 månader räntefritt för de handlare som vill erbjuda detta. Det är ett bättre slutkundserbjudande för högre belopp än de flesta erbjuder idag och stöttar er försäljning.

    4.Driva återvändande kunder till er webb

    På samma sätt som vi driver trafik till er webb så sparar vi uppgifter på våra gemensamma kunder. Här hjälper återigen vårt kampanjteam er att driva trafik i form av återvändande kunder för repeterade köp hos er, via specifika kampanjer.

    5.Dedikerat team från Resurs Bank som stöttar er

    Förutom våra system så brukar våra partners nämna att vårt engagemang är en av de saker de uppskattar mest med att arbeta tillsammans med oss. Ni har mig som ansvarig för er och jag har tillgång till alla våra supportfunktioner som ska stötta er försäljning, IT som hjälper till vid implementering samt supportfunktionerna som hjälper er och våra gemensamma kunder om de har frågor.

    Maila mig på arsim.tetaj@resurs.se så ringer jag upp direkt vid intresse av att ansluta er till resurs.

    Med vänlig hälsning,
    Arsim Tetaj

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.