Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Framtidens betalväxel – vi behöver din hjälp!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98537
    Henrik Hansen
    Deltagare

    Hej alla e-handlare och andra nyfikna. Snart är hösten här och mycket spännande är på gång. Vi på DIBS har en rad nya initiativ som vi gärna vill diskutera med e-handelsexperterna – ni därute.

    Vi söker därför nu ett antal e-handlare som vill vara med till att skapa framtidens betalväxel. Vi har en hel idéer till nya tjänster samt några koncept som vi jobbar med och gärna vill utveckla tillsammans med ni som kan och vet.

    Grundtanken är att jag först presenterar upplägget på ett webinar, och sedan får du/ni välja om det låter intressant att vara med. Har du lust att vara med så hör gärna av dig till mig via mejl eller PM.

    Vem är jag? Jag är försäljningschef för DIBS i Sverige och jag tror att vi med din kunskap och input – kan skapa bra förudsättningar för att ta fram nya tjänster som ger dig ett konkret mervärde. Vill du vara med?

    Henrik

    PS. Jag är dansk, så jag ber om överseende med eventuella stavfel eller övriga fördanskningar.

    #151066
    kagiton
    Deltagare

    Jag kan vara intr av webinar om betalväxel mvh kågiton

    #151103
    Johan W
    Deltagare

    Ska ni äntligen fixa er fula och krångliga design på betalfönstret som gör att försäljning minskar, eller kan man få bestämma själv hur det skall se ut?

    Där har ni ert största problem skulle jag säga. Har alltid valt bort DIBS av just denna anledning.

    #151130
    Robin
    Deltagare

    Till viss del kan man väl påverka hur det ser ut, via Flexwin?

    #151149
    Henrik Hansen
    Deltagare

    Hej Johan W. Tack för din input. Det “fula och krångliga” design på betalfönstret jobbar vi aktivt med. Nu kan du faktisk gå in och redigera delar av fönstret själv.
    Vi har också försökt att göra anpassa fönstret med våra nya Theme Editor. Det är en tjänst som gör det möjligt för ehandlaren att ändra en del av fönstret. Titta gärna förbi här

    Har du några andra förslag, så tar jag gärna emot dessa. Vi på DIBS vill gärna försöka ta fram det bäst konverterande betalfönstret på marknaden. Kanske kan vi locka över dig som kund nu, eller?
    Mvh
    Henrik

    #151150
    Henrik Hansen
    Deltagare

    Hej Robin,
    Det stämmer och med nya Theme Editor utökas möjligheterna.
    Mvh
    Henrik

    #151151
    Henrik Hansen
    Deltagare

    Hej Kagiton, framöver kommer vi löpande att ha webinarer med ett nytt tema varje gång. Vi kommer tala om för dig och andra intresserade när och vad, och det gör vi på hemsidan och via mejl. Andra som är intresserade kan alltid höra av sig direkt till mig på mejlen henrik.hansen@dibs.se, på twitter, eller via LinkedIN.
    Mvh
    Henrik

    #151164
    Tina
    Medlem

    @Henrik Hansen 50928 wrote:

    Hej Robin,
    Det stämmer och med nya Theme Editor utökas möjligheterna.
    Mvh
    Henrik

    Hej Henrik!
    Var hittar man det nya Theme Editor? Använder FlexWin idag, men det är inte speciellt lätt att få det snyggt.

    #151212
    Henrik Hansen
    Deltagare

    Hej Tina. Du kan se det nya betalfönstret här DIBS Payment Services det går nu att ändra flera estetiske detaljer som färger, logotyp och annat spännnande. Jag ser till att vi hör av oss till dig och berättar mera. Tack för din respons. Mvh Henrik

    #151219
    Per Nilsson
    Deltagare

    Flexwin kan du fixa i själv och anpassa som du vill.

    @Johan W 50875 wrote:

    Ska ni äntligen fixa er fula och krångliga design på betalfönstret som gör att försäljning minskar, eller kan man få bestämma själv hur det skall se ut?

    Där har ni ert största problem skulle jag säga. Har alltid valt bort DIBS av just denna anledning.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.