Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Byta plattform!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104746
    Jonas b100
    Deltagare

    Har wikinggruppen som jag har sagt upp för billigare alternativ, någon som har en bra ide om vad för lösning som kan fungera? Idag säljer vi inredning / Möbler inom Sverige endast.

    Skulle gärna ha en plattform som jag enkelt kan jobba med själv med färdiga element, gärna Klarna integration.

    Tack!

    Jonas

    #185482
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Jag är inte säker att du hittar billlgare bättre alternativ än wikinggruppen. “Man får lite vad man betalar för” gäller även i ehandelsvärlden. Visst kan du köra gratis open sourcevarianter billigare, men då kostar det tid i stället, och vad kostar du i timmen? Är det dock bara priset som är viktigt så gå till texttalk, de är biliga och hyfsade för små verksamheter

    #185526
    Jolo
    Deltagare

    Skulle tipsa att kolla på Quickbutik, har inte dessa själv men övervägt att byta dit.
    Textalk är otroligt stillastående vad gäller utveckling och önskar du någon funktion som de inte har till alla så kan de troligen inte lösa detta. Skulle själv aldrig valt dem igen om jag viste hur låst man blir i deras lösning.
    Kolla du igen om Wikingruppen inte är värd att behålla..

    #185530
    Filip_eValent
    Deltagare

    Som tidigare skribent säger så ska man nog inte stirra sig blint på kostnaden utan även se vad man får för vad man betalar för.
    Du kan ta en kik på http://www.testbutiken.se om Nordisk E-handel med Light-paket kan vara något att byta till.

    #185540
    clarezoe
    Deltagare

    Quickbutik använder vi, och de är jättebra. Utvecklingen pågår helar tiden och superbra support!

    #185679
    Hjaltebyran
    Deltagare

    Det beror ju lite på.. Billigast är ju att bygga helt själv i något open source som woocommerce. / Ta hjälp att få upp en bra grund. Då landar man på en engångkostnad istället för höga månatliga kostnader.

    #185685
    kaiserkarl
    Deltagare

    Nu har ju inte kommit igång riktigt än (supersnart dock) jag har också Wikinggruppen, och är hittills mycket nöjd, superbra support som även hjälper till med andra små spörsmål man kan tänkas ha såhär i början.

    Det är inte aktuellt för mig att byta nu, jag har ju inte ens börjat, och det skulle ju vara idioti när man precis skrivit allt och har hållit på i evigheter att byta på en gång…

    Men jag är lite nyfiken på Quickbutik jag med, skulle testat dom om jag vore du…jag börjar med den billigaste lösningen med mallar, och det ser väl ok ut, men jag upplever kanske lite att WGR´s mallar ser lite gamla och trötta ut, medan jag får för mig att QB´s är mer moderna och poppar mer…dock får man väl bara hjälp i chatt hos QB, det är ju en liten turnoff, men kan man leva med det så…jag hade satsat på dom!

    #186453
    wpbu90
    Medlem

    Jag rekommenderar starkt shopify.

    Vi kör det på våran sida: EFUEL – Elbilsladdare, Laddstationer och Laddbox – EFUEL elbilsladdning

    #186459
    kaiserkarl
    Deltagare

    Fan jag lutar mer och mer till att byta till Quickbutik nu…har snackat med dem och migrering ska tydligen inte behöva vara jordens projekt som jag trodde!

    Har dock inte tid just nu, men känner mig lite less på att min sida är LÅÅÅNGT ifrån så snygg som jag vill att den ska vara…jag är dock nöjd med Wikinggruppens admin! Visst skulle jag kunna köpa ett större paket och designa själv men det har jag inte råd med just nu…

    #186461
    Mikael Jensen
    Deltagare

    Jag rekommenderar gärna textalk.se
    Jag har flera tusen artikelsidor i systemet och har inga som helst problem.
    Klarna är helintegrerat.
    Det enda som stör mig är de lösningar mot Unifaun som finns. Det blir tidskrävande om man har många köp. Mot en högre kostnad kanske man kan komma runt det också.
    Servicen är god. Har blivit bättre med åren. Allt har blivit bättre de senaste åren.
    Textalk har många samarbetsavtal som ger fördelar vid inköp.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.