Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Söker webutvecklare med bollsinne!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105196
    Herman
    Deltagare

    Halloj!

    Jag ska starta upp ett företag(ehandel) inom en kort framtid och har tittat lite på två av de “vanliga” lösningarna som finns, quickbutik och textalk men tycker tyvärr de faller lite då jag anser att de saknar flexibilitet. Att gå på någon av de stora jättarna som jetshop är heller inte aktuellt med tanke på deras prissättning. Jag är därför på jakt efter en smidig och flexibel leverantör/webutvecklare med fingertoppskänsla.

    Företaget jag startar riktar sig till kvinnor som tränar strongwomen, crossfit, fitness samt bodybuilding. Så där är första utmaningen – sidan måste passa alla kundgrupper och inte vara för hardcore för fitness eller för ”bling bling” för crossfit.
    Jag kommer starta väldigt smått men har givetvis som ambition att växa stort och redan från start vill jag ha möjlighet att sälja utomlands med allt vad det innebär.
    Jag vill i princip att min butik ska ha liknande bas/grundutförande som ”startup” och ”bas” från ovan nämnda företag, med den skillnaden att jag även vill ha koppling till Posten(Packsoft online) för frakt samt speedledger(om det går) för redovisning samt möjlighet till nyhetsbrev. Givetvis vill jag även att det ska va väldigt användarvänligt på in/baksidan, att lägga in nya produkter, byta banners, uppdatera lager osv är något jag vill kunna klara av själv.

    Vem är då du/ni?
    Antingen älskar du webutveckling som fritidssysselsättning eller så håller kanske du/ni på, att likt som jag, starta eget och söker er första kund? Att du/ni är öppensinnad, lyhörda och flexibla ser jag som en självklarhet och har du/ni utövat lagidrott ser jag det som ett jäkla +
    Jag hoppas att hitta någon att utvecklas tillsammans med under en lång tid framöver(fasiken det är lät lite som en kontaktannons va?) ?

    Helst ser jag att det går att hitta en hyr/leasing deal på det hela.

    Är detta en resa någon kan tänka sig att haka på?
    Vill ni inte skriva här går det bra att dra iväg ett mail till herman76a@hotmail.com

    Vänliga Hälsningar
    Håkan Hermansson

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.