Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på ny sajt

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102022
    Anton A
    Deltagare

    Hallå där,

    Ny sajt på g och tänkte därför be om lite feedback kring design, funktionalitet etc.
    Sajten är ännu inte officiellt lanserad och det är lite småpill här och där, men i stora drag är sajten klar.
    Kom gärna med åsikter, gärna på sådan som behöver förbättras :)
    Köp ett iPhoneskal med din favoritstad på! – My Store

    #175973
    Magento
    Deltagare

    Gratulerar! Riktigt snygg och fräsch sida. Platt design precis som det ska vara 2014. Så ska det se ut helt enkelt enligt mitt tycke :).

    #175974
    Tobbis
    Medlem

    Har enbart testat från min mobil (Android)

    Jag upp tre meny-val som heter “Home”, och i en av dessa ligger två stycken “Vanliga Frågor”, som dessutom ligger i huvudmenyn.

    “Denna sida använder cookies: Accept”, borde bara “Acceptera”.
    I kassan har du ” Total products (tax incl.):” (dvs engelska)

    Texten på bekräfta beställning får inte plats på knappen utan klipps.

    Felaktiga bildlänkar på “Om Oss”.

    Personligen tycker jag att “hej@city…” känns mindre seriöst, varför inte t.ex “info@city…”

    Knapparna på popupen när man lagt en vara i varukorgen hamnar lite utanför själva popupen.

    #175977
    tomped
    Deltagare

    Gillar verkligen den enkla och stilrena designen (vad nu egentligen stilren betyder) :) Gör sig bra på mobilen med den responsiva designen (känner doften av senaste Prestashop?)
    Vet inte om jag är så förtjust i den stora loggan + menyn som tar halva skärmen när man kikar via datorn, men antar att detta korrigeras senare? Gillade din förra webbutik så har fullt förtroende för att alla mindre grejer fixas sen (bl.a det som nämns ovan).
    Lite random med Spotify kanske.. men den försvinner sen va? :)

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.