Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback önskas på Nordberg Watches

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105277
    NordbergWatches
    Deltagare

    Hej,

    Ny på forumet här och skulle uppskatta alla form av feedback och kritik för vår sida Nordberg Watches vi har hittills lanserat en kollektion av klockor som gick väldigt bra och vi säljer nu även nato straps i väntan på att vi ska lansera nästa kollektion.

    Plattformen som sidan finns på är Wix vilket innebär vissa begränsningar för oss, men vi tar gärna emot tips på hur sidan skulle kunna bli bättre.

    Tack på förhand!

    #186868
    monengo
    Deltagare

    Tjena! Jag tyckte klockorna såg schyssta ut och jag tycker att ert impact/mission känns genuint, även om svensk havsmiljö kanske kan kännas som ett alltför lokalt välgörenhetsmål för kunder utanför Sverige (?), men vad vet jag.

    Gällande att förbättra själva sidan så tycker jag framför allt att produktsidan känns lite väl basic för att övertyga mig att köpa en klocka från ett okänt märke för 2500 kr. Med tanke på att ni har så pass få produkter så tycker jag att ni borde lägga energi på själva produktsidan (med risk för att det är en begränsning hos Wix).

    Det finns massa bra inspo om ni googlar på “one page product website design”, exempelvis här: One Page Product Websites

    #186874
    HCB514
    Deltagare

    Kikade in lite snabbt och gillar designen på hemsidan.
    Bra priser på Nato-banden och överväger att beställa ett själv.
    Less is more är vad jag gillar.
    Jag tycker att det saknar ett datum när ni förväntar er nya klockor på lagret.
    Håller med föregående skrivare att fler produkter kanske är ett alternativ

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.