Plus Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Ny B2b site önskar feedback

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102335
    SandL
    Deltagare

    Hej,
    Inom kort (1-2 månader) kommer vi att öppna porten till Tradiq . För att det ska bli verklighet måste vi få in konstruktiv kritik med skarpa ögon på hela projektet, naturligtvis både positiv och negativ kritik. Siten kommer vara stängd till lanseringsdagen, önskvärt är att minst 15 personer med företag som säljer och/eller importerar/exporterar varor eller tjänster kontaktar mig för mer information om tradiQs web-adress mm.
    Eller om ni bara är grymt kunnig inom detta segment så tar jag gärna emot era åsikter också.

    Kontakta mig via ehandel eller via Home Jag låter detta ämne gro över julhelgerna så vi hinner få in ett större antal intressenter som vill bistå med kritiska åsikter, ju fler desto bättre. :)

    Skriv gärna med ert tele. nr.

    Naturligtvis kommer vi som tack för hjälpen att ge er det tradiQ kan erbjuda.

    Jag Stefan återkommer till er som visar intresse.
    Idag är det sista arbetsdagen för i år,:D snön faller vilket är bra då nya slalompjäxor behöver köras in. God jul och ha ett förbaskat trevligt nyår.

    Må säljguden vara med er.

    #177250
    nobynator
    Deltagare

    När jag hör namnet TradiQ, så låter det som en ren ripoff på FyndiQ, kunde ni inte komma på något bättre? :)

    #177252
    Rashid
    Deltagare

    Tradera+Fyndiq=Tradiq :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.