Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Minskad försäljning under påsk?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 69 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97837
    Joel
    Deltagare

    Hur ser det ut hos er? Här är det brant neråt under påsken, precis som förra året…

    #141693
    Parvelito
    Deltagare

    Näe, rätt bra försäljning (som vanligt) hittills över påskhelgen.

    #141689

    denna tråd räddade ett liv (mitt egna). har inte vågat googla på två dagar för jag trott att jag pajjat något riktigt allvarligt.

    #141694
    Dan
    Deltagare

    Vår påskrea kompenserar bra men vi tjänar ju inga pengar men åller flldet uppe och rensar lagret på skit.. Win????-win? :)

    #141700
    FredrikGust
    Deltagare

    Just lampor och ljusare tider är väl inte en höjdare att kombinera med påsken, men å andra sidan var det därför vi valde att lansera den uppdaterade butiken just nu för att fånga 404or till 301or utan att tappa kunder :-)

    Rätt dåligt med försäljning i påskhelgen här alltså.

    Hoppas det går bättre för er andra.

    #141701
    Liniver
    Deltagare

    Innan påsk var helt okej men under helgen har det varit lugnare. Antar att folk är godisstinna och inte så jättesugna på att shoppa amerikanskt godis.

    #141702
    Magnus
    Deltagare

    Innan påsken var försäljningen bra.
    I torsdags så sjönk den som en sten, en viss förbättring igår och hoppas att den tar fart idag Igen :)

    #141705
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    i swecat kattastrof :-)
    I Gardenhome säljer vi som sjutton just nu

    #141706
    Richie72
    Deltagare

    @Magnus 40566 wrote:

    Innan påsken var försäljningen bra.
    I torsdags så sjönk den som en sten, en viss förbättring igår och hoppas att den tar fart idag Igen :)

    Precis som för oss!

    #141707
    V.Lindberg
    Medlem

    Första påsken, men ser en minskad aktivitet mot tidigare helger.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.