Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Webbplatsbyggare – Website Builder Script

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105111
    niklas_
    Deltagare

    Lämpar sig bäst för dig som har en webbyrå och bygger hemsidor till kunder.

    Jag säljer en webbplatsbyggare där kunden själv, eller du, kan bygga en hemsida på bara några minuter.

    Detta är en fristående webbplatsbyggare som du installera på din server eller webbhotell så kunder kan registrera sig, betala månadsvis eller årsvis för att kunna bygga sin hemsida och även hosta sin hemsida hos dig. Du kan även bygga hemsidor åt din kunder och exportera hemsidan för att lägga upp på kunds egna webbhotell etc.

    – Dra- och släppfunktion (färdiga designblock, kontaktformulär m.m.)
    – Skapa egna paket, prenumerationer, (med begränsningar om du vill) som dina kunder kan välja och betala för varje månad för att kunna använda tjänsten på din hemsida.
    – Kund kan koppla på egen domän till sin hemsida eller använda sig utav din domän (subdomän, eller mapp).
    – Vill kunden inte längre fortsätta hos dig finns möjlighet för kunde att exportera sin hemsida (designen).
    – Mängder av färdiga designblock. Du kan även själv lägga till egna om du vill för dina kunder.
    – Webbplatsbyggaren kan ställas in att köras antingen på engelska eller svenska.

    Pris: 4 900 kr (support och installation ingår gratis av mig om så önskas).

    Kontakta mig om du vill ha mera information samt om du vill testa scriptet som “kund” och “administratör”.

    #186570
    niklas_
    Deltagare

    Finns fortfarande kvar. Skicka PM om intresse finns.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.