Plus Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Söker mindre webbutik/ehandel till salu

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #105261
    pulzion
    Deltagare

    Hej!
    Jag söker en mindre ehandel till salu där det finns nuvarande försäljning och vinst. Den behöver inte kunna generera en månadslön i dagsläget (eller inte ens i närheten) men ska ha god framtid. Statistik ska kunna visas upp.

    Föredrar om butiken kör WooCommerce som plattform eller liknande “opensource”. Även andra färdiga lösningar går bra såklart.

    Inte intresserad av dropshipping butik (bara om det är från EU leverantör).

    Budget? Eftersom jag är ute efter mindre/nystartade eller projekt som legat på is så är budgeten därefter.

    Hör av dig på PM här vid intresse.

    #186871
    Pierrenacka
    Deltagare

    Hej,

    Vad är det för e-handel du söker? Vilken bransch? Driver en e-handelssida med försäljning av badrumsmöbler. Bra .se namn som dessutom är varumärkesskyddat i hela EU. Har funnits sedan 2018 (sent 2017) . Går i tankarna att sälja sidan (enbart sidan) Ej bolag med. Omsättning 2018 drygt 700 tkr med en vinstmarginal på ca 23 % (lön ej uttaget i bolaget). 2019 är inte klart än, men det är ungefär samma siffror. Går att sköta sidan hemifrån om man vill. Hör av dig om intresse finns.

    Mvh
    P

    #186873
    pulzion
    Deltagare

    Hej! Jag svarade på ditt PM.
    Söker mindre, nystartade eller butiker som legat på is ett tag.

    Söker fortfarande nya projekt!

    @Pierrenacka 94452 wrote:

    Hej,

    Vad är det för e-handel du söker? Vilken bransch? Driver en e-handelssida med försäljning av badrumsmöbler. Bra .se namn som dessutom är varumärkesskyddat i hela EU. Har funnits sedan 2018 (sent 2017) . Går i tankarna att sälja sidan (enbart sidan) Ej bolag med. Omsättning 2018 drygt 700 tkr med en vinstmarginal på ca 23 % (lön ej uttaget i bolaget). 2019 är inte klart än, men det är ungefär samma siffror. Går att sköta sidan hemifrån om man vill. Hör av dig om intresse finns.

    Mvh
    P

    #187640
    mappelkvist
    Deltagare

    Hej,
    Jag är intresserad av att sälja min webshop som säljer tonerkassetter. Omsättning ca 500 000 kr går med vinst. Säljes på grund av tidsbrist. Hör av er om ni intresserade. Med vänlig hälsning Markus

    markus@blackfisken.se

    #187676
    Stipe
    Deltagare

    Tjenare!

    Jag säljer min e-handel http://www.emporiumsweden.com

    Hör av dig om det är intressant, stipe.kakic@gmail.com

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.