Plus Forum E-handelsforumet Logistik Påsar och kartong med egen logga.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101703
    Oscar Troedson
    Deltagare

    Äntligen fått påsar med egen logga, får säga att vi har en ganska fin line-up nu, dessutom billigare än vad emballaget kostar i Sverige- utan loggor!
    p%C3%A5sar.jpg
    [IMG]https://dl.dropboxusercontent.com/u/3982522/well.JPG[/IMG]

    #174387
    karfo
    Deltagare

    Vart hittar man detta till så bra priser? Dela gärna med dig antingen på mail fredrik@karfosport.com eller PM :)

    #174388
    Oscar Troedson
    Deltagare

    @Karfo, sök på Alibaba och Aliexpress så hittar du flera olika leverantörer.

    #174389
    argit
    Deltagare

    Är alltid intresserad av sådant, PM:a gärna

    #174390
    Parvelito
    Deltagare

    Snyggt och prydligt!

    #174391
    Richie72
    Deltagare

    Om ni PM:ar trådskaparen så kommer han bara försöka sälja på er påsarna själv, inte berätta var han köpt dom.

    Det här är alltså inte en tråd om där någon delar med sig av kunskap utan en tråd där någon försöker sälja sina egna varor.

    #174392
    Oscar Troedson
    Deltagare

    @Richie72, Som jag nämnde till dig på e-post, enklaste är att posta en request på Alibaba / Aliexpress -välj leverantören med högst/bäst pris/omdömes-ratio och beställa hem varorna. Vill man däremot inte hålla på med import och kontakt med leverantören själv, går det utmärkt att gå via oss.

    #174393
    Richie72
    Deltagare

    Poängen med detta forum tror jag är att man delar med sig av kunskap. Inte gör reklam för produkter som man säljer själv. Jag kan kanske har fel.

    Om man skriver som du gör “Äntligen fått påsar med egen logga, får säga att vi har en ganska fin line-up nu, dessutom billigare än vad emballaget kostar i Sverige- utan loggor!

    och sedan “ @Karfo, skickat info per e-post. Om någon annan är intresserad så är det bara att höra av sig till oscar-sortiment.se

    För att därefter maila att ni säljer påsarna själva. Då är det bara en avancerad form av spam. Du kunde lika gärna direkt i första inlägget skrivit,

    Titta vilka fina påsar vi säljer på vår hemsida.

    För det är i princip vad det handlar om. Att folk ska köpa produkter av dig istället för någon annanstans. Men vill du sälja ehandelspåsar så får du göra som Avisera och betala för reklamplats.

    Jag tycker hela tråden bör raderas eftersom det bara är form av smygreklam.

    #174394
    Oscar Troedson
    Deltagare

    @Richie72, Ändrat mitt svar till att hänvisa till Alibaba / Aliexpress

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.