Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Seriöst SEO-företag sökes

Etiketter: ,

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 26 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104363
    medvetenmini.se
    Deltagare

    Hej
    Undrar om någon här kan rekommendera ett seriöst SEO-företag med goda resultat? När jag startade min webshop för 5 år sedan tog jag JAJJA till hjälp som till en början gav mej väldigt goda resultat. Det dalade dock kring 2015 och jag avslutade därför samarbetet.
    Nu behöver jag driva trafik till min shop då jag fått stor konkurrens på de produkter jag säljer och undrar om någon har tips på vart jag ska vända mej.

    stort tack

    #184270
    VATadviser
    Deltagare

    Vi jobbar med MildMedia och är nöjda med dem så här långt.

    #184263
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Brath eller Pineberry rekommenderar jag

    #184315

    Varför inte läsa på om ämnet och göra det själv?

    #184318
    Ulf Floden
    Medlem

    Om du ska lära dig sökmotoroptimering på egen hand, får du vara beredd att lägga ett års tid på att bli tillräckligt duktig.

    #184348
    starta-blogg.se
    Deltagare

    Jag skulle säga att för bli en bra beställare av SEO, måste du kunna en del om SEO.
    SEO är lite som bonussystem. Man tenderar att belöna kortsiktiga resultat, som kan ha nåtts med extremt hög risknivå.

    Det finns en hel del mindre noggranräknande företag, så var försiktig. Brath och Pineberry är två bra val.

    #184354

    Dem jag vill rekommendera då jag har personliga erfarenheter av alla med branschkolleger är:

    Brath
    Pineberry
    Topdog

    Ta direkt kontakt med Magnus på Brath.
    Ta direkt kontakt med Michael på Pineberry.
    Ta direkt kontakt med Rudolf på Topdog.

    Och ja jag skulle vilja instämma att det är bra och veta SEO innan man går in på ett avtal då det finns en del fula fiskar i dessa vatten. ta dig en halvtimme varje kväll och läs några bloggar.

    Jag har en egen blogg som du kan läsa: http://seoexperttutorials.com

    #184359
    Ulf Floden
    Medlem

    Det finns många fula fiskar(Jajja t. ex.). Samtidigt finns också många fina fiskar som är etablerade, men som inte har koll på SEO-strategier och/eller är trendkänsliga och lägger väldigt mycket krut på vad som är inne just den här månaden.

    En kandidat som har koll på strategier är Google. Min syster anlitade en Google-konsult för sitt internationella företag i Lysekil(de är verksamma inom radiostyrning i industrin, med 30-talet anställda).Visst kostade det mer, men de gjorde något strategiskt, så det lönade sig i slutänden.

    #184393
    Jalal
    Deltagare

    jag föreslår att ni anlitar frilansare. Billigt och effektivt. Ett tips är att besöka fiverr.

    http://www.litteraturlista.se/

    #184077
    Krus
    Deltagare

    @Jalal 90958 wrote:

    jag föreslår att ni anlitar frilansare. Billigt och effektivt. Ett tips är att besöka fiverr.

    http://www.litteraturlista.se/

    Jag hade starkt avrått från att använda fiverr.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.