|
||||
|
||||
![]()
Hejsan är du intresserad av länkbyten?
Skriv till mig efter du har läst Steg 1 ![]() Har 7 Hemsidor ( 4 Se, 1 Dk och 2 Internationell ) Varav den äldsta är 9 år gammal med bra SEO och rep : www.Tatueringstyle.se Äldre: www.Tatueringstyle.se ( Ehandel, SE, Tatuerings produkter, 9år ) www.sanbarts.com ( Info, World, Alkohol, 4år ) www.tatueringstyle.dk ( Ehandel, DK, Tatuerings produkter, 3år ) Nyare/Nya: www.Piercingstyle.se ( Ehandel, SE, Smycken, produkter, 3år ) www.snapsnap.se ( Ehandel, Mobil Tillbehör, 1 Månad ) www.ehandelsfoto.se ( Info, SE, Ehandels tjänster, 2 Månader ) www.innovspice.com ( Info, World, Kryddor/B2B , 2år ) Placering: 1 Klick ner ifrån Hem Övrigt: 3 vägs byten (3 way link) är ok då dessa sidorna ligger på olika Servrar och Domän konton ( Dvs A länkar till B och B länkar till C ) To Do Steg 1: Skicka vilken Hemsida / sidor du vill ha din link/linkar ifrån till mig i PM Samt skicka din länk & standard 50-100 ord text i HTML format ( https://www.w3schools.com/html/html_links.asp ) To Do Steg 2: Så återkommer jag med url till vart din länk är placerad samt bevis på att den ligger 1 klick ifrån Hem. Samt min länk som jag önskar att du lägger upp på din sida/sidor Happy Linking ![]() Mvh // Teriff |
Annons |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har lämnat ett pm
|
|
||||
|
||||
![]()
Pingar detta inlägg lite , lite klent med svar tycker jag
![]() Länkar till din Ehandels sida för lite SEO push Senast redigerad av teriff den 2019-05-04 klockan 06:03. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|