Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Kör virala kampanjer utan kostnader

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102683
    Manjo
    Deltagare

    Hej alla,

    jag har under en tid kört virala kampanjer på ett par av mina butiker med ett hyggligt resultat och efter lite funderande slog det mig att jag kunde göra något som är större än bara mig med det så därför skapade jag Godsaker.se (som fortfarande är i Beta). Tanken med godsaker är att skapa mervärde för både slutkund och för oss som driver ehandel.

    Som systemet är uppsatt så hjälper jag er att sätta upp en kampanjsida samt en viral tävling som ni sedan kan rulla ut till era kunder, fram till hit är det inget speciellt som ni inte kan köra själva. Vad jag erbjuder är att hjälpa er promota er kampanj till mina kunder som är anslutna till tjänsten (för närvarande en bit över 5000 pers). För var kampanj som körs kommer skaran växa och nya kunder kommer att genereras åt alla.

    Mer om tjänsten hittar ni här: http://godsaker.se/utoka-din-epostlista-med-virala-erbjudanden/ och skulle det vara några frågor är det bara att dra mig ett PM eller ett mail till tony@manjo.me

    Då tjänsten i sin nuvarande form är i Beta är jag helt övertygad om att ni kommer att hitta både galenskaper och förbättringsområden som jag gladerligen åtgärdar om ni hör av er.

    Må så gott.
    –Tony Johansson

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.