Forumsvar skapade
- 
		FörfattareInlägg
- 
		
			
				
11 maj, 2012 kl. 11:01 #145002asawi DeltagareSchenkar har ju bra pris, men jag tycker inte det funkar lika bra som Posten och DHL. Eller inte funkar är väl fel ord. Bokningen funkar alltid när jag försöker, och fram kommer det också, men trackingen funkar dåligt tycker jag, och en extra dag tar det ofta också. 11 maj, 2012 kl. 10:40 #144998asawi DeltagareAv de websidor jag någorlunda regelbundet besöker är det två so strular ojämförligt mycket mer än alla andra: Posten och Telia (Mina sidor). Posten allra värst! Två stora företag som borde ha resurser att hålla saker i funktion. 
 Skärpning Posten!!
 (Hoppas du gör som Tian säger och rapporterar felet!)10 maj, 2012 kl. 07:45 #144846asawi DeltagareDet är sÃ¥ dj-a dÃ¥ligt! En superbra tjänst, men kan kan ju inte räkna med att den ska funka. Visserligen verkar man fixa till problemen hyfsat snabbt om de bara infaller ”pÃ¥ rätt tid” (mÃ¥ndag-fredag 8-16?). Men det är ju ärligt talat inte acceptabelt ändÃ¥! 
 Varför uppstår de här felen?
 Varför har man ingen ”webjour” som kan hÃ¥lla koll pÃ¥ sidan även pÃ¥ helgerna? Ett sÃ¥ stort företag mÃ¥ste väl för tusan ha sÃ¥pass med resurser?!
 Jag vill sÃ¥ gärna erbjuda mina kunder den här lösningen eftersom postens utlämningsställe sÃ¥ ofta är nÃ¥gon ICA-butik eller annat som de ändÃ¥ ska besöka (och ofta bra öppettider). DHL är snabbt och pÃ¥litligt (har i alla fall aldrig haft strul där), men utlämningsställena duggar inte lika tätt och har inte lika bra öppettider (i stort alltsÃ¥ – undantag finns Ã¥t bÃ¥da hÃ¥ll)7 maj, 2012 kl. 07:18 #144608asawi DeltagareNU har man lyckats fÃ¥ upp ett meddelande om driftstörning i alla fall. För nu är det ju mÃ¥ndag-fredag 8-18 eller vad man nu tycker är den tid de ska behöva ha koll pÃ¥ sina system. 6 maj, 2012 kl. 20:06 #144596asawi DeltagareJa, det blir säkert löst imorgon. Synd pÃ¥ ett sÃ¥ stort företag att det funkar sÃ¥ illa. 
 Den ”nya” tjänsten Skicka Lätt har varit fantastiskt bra att använda… när det funkat… sÃ¥ jag har nästan kommit ifrÃ¥n andra fraktlösningar. Men det var ju trevligt att fÃ¥ smÃ¥prata med personalen pÃ¥ DHL-stället som jag inte träffat sÃ¥ mycket pÃ¥ sistone.6 maj, 2012 kl. 19:49 #144593asawi DeltagareSjälvklart har jag anmält via e-post, men vad hjälper det när den är bara är aktiv kontorstid. Är det verkligen INGEN annan som förskt använda Posten under helgen och misslyckats?? 
- 
		FörfattareInlägg
 
				
