MÃ¥ste säga att jag inte alls nöjd med deras sätt att agera. Vi hÃ¥ller pÃ¥ att starta upp en ny butik och ibland har man lite brÃ¥ttom, jag skickade enbart in ett papper.. extremt klantigt. Par dagar senare sÃ¥ blir jag uppringd av en grinig Fösäljningchef som i stort sett läxar upp mig. Jag ber om ursäkt och säger att jag ska vara mer noggrann men det är mycket med produktinköp osv. Efter detta samtal valde jag att INTE använda mig av Certitrade, enbart pga detta. DÃ¥ blir jag uppringd av samma gubbe som säger att jag ska betala en avgift pÃ¥ 120 kr, jag frÃ¥gar dÃ¥ varför? Han säger dÃ¥ att de har satt igÃ¥ng mitt ”ärende”. Produkten är säkert kanon och jag missar säkert nÃ¥got bra, men en försäljningchef skall leda genom exempel. Alla de andra som jag har pratat med har varit kanon trevliga.
/J