Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
17 januari, 2018 kl. 09:37 #184577
Josephine
DeltagareHej!
PIM innehÃ¥ller ”det lilla extra”, säljande information om dina produkter, Tex säljande produkt beskrivningar, ev tvättrÃ¥d, material, bilder mm. Denna infomation saknas ofta i erp-systemen. Finns dock vissa som har detta inkluderat! Försök minimera antalet system du använder och se till att det system du har verkligen innehÃ¥ller all infomration och funktionalitet du behöver.17 januari, 2018 kl. 09:15 #184576Josephine
DeltagareHej Martin.
Mailar dig!
MVH josephine
17 maj, 2016 kl. 11:24 #181600Josephine
Deltagarekontakta gulab.se
De samarbetar även med ett företag som har specialiserat sig på att utveckla affärssystem för modebranschen och deras system integrerar även mot woocommerce så du kan arbeta riktigt effektivt.25 november, 2015 kl. 08:19 #179937Josephine
DeltagareVilken typ av produkter har du? Behöver du hantera olika varianter i olika färger och storlekar och kanske pack eller sorteringar? Alla affärssystem har inte bra och effektiva funktioner för att klara av detta.
11 oktober, 2015 kl. 18:50 #173624Josephine
DeltagareHej!
Jag har en lösning som kan hjälpa dig! Pepperi Storefront (funkar både B2B och B2C) kopplar du direkt till din ehandel, erp eller pos. Pepperi hämtar information i realtid om dina produkter och du kan lägga order direkt tillbaka till Pepperi. Betalningen kan du sköta på flera sätt. Tex genom att koppla Pepperi till din ehandels betalningsrutin. Orderbekräftelse, kvitto mm kan du maila till kunden eller skriva ut på plats om du har med dig en liten skrivare. Pepperi funkar både online och offline och finns som app och webapplication för både Ipad/Phon, android och windows. här hittar du en film om hur pepperi funkar för klockföretag. http://www.tekosolutions.se/se/appen-pepperi,-en-saeljares-droem!/pepperi-foer-klockor.aspx
Du hittar även mina kontaktuppgifter på den sidan. MVH Josephine -
FörfattareInlägg