Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #163122
    Lemuren
    Deltagare

    De varor jag säljer är inte precis livsviktiga, och samtliga andra aktörer i denna branch använder DHL eller Schenker som logiskpartners. Därför kommer jag endast skicka de varor där kunden önskar med Posten.

    Skickar så pass tunga grejor också så det är totalt bortkastat att skicka med posten med tanke på deras priser.

    Får hoppas att dom löser detta så fort som möjligt. Tror att deras kundtjänst kommer ha det ganska hett om öronen denna veckan med alla som vill reklamera sina frakter om inga lösningar nås.

    #162934
    Lemuren
    Deltagare

    Jag la ut informationen direkt pÃ¥ vÃ¥r facebook sÃ¥ att vÃ¥ra kunder kunde planera sina inköp lite, och undvika att hamna i en kass sits. Har ju Posten som backup för mindre paket – men handlar det om större sändningar är ju inte heller dom ett alternativ om man kollar pÃ¥ priset som kunden dÃ¥ skall betala.

    #116797
    Lemuren
    Deltagare

    ”www.spedpoint.com/customers/dhl/servicepoint/DHLSPTrackAndTrace.jsp?language=sv&queryConsNo=_packageid_”

    Byt ut _packageid_ mot ditt sändningsnummer.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)