Fyndiq är medskyldiga till bedrägeri i mina ögon. Så enkelt är det. Vi har sålt på deras plattform som bisyssla i mer än ett år och går nu över till egen webbshop då det har blivit ohållbart att vara handlare där.
I en kategori hade vi flera varor som var bästsäljande under nästan 2 veckor. När jag öppnar kategorin idag har varorna under ”Bästsäljande” ersatts med helt random artiklar. Dessutom gÃ¥r vÃ¥ra produkter inte att hitta i hela kategorin medan de är sökbara. Vad i hela världen hÃ¥ller de pÃ¥ med?!
AngÃ¥ende 200kr regeln sÃ¥ vi själva börjat fakturera kunder som reklamerar men inte returnerar en vara. De enda man ej kan ta pÃ¥ detta sätt är ju kunder som hävdar att de inte har fÃ¥tt sin beställning. Alla andra sÃ¥som ”dÃ¥lig kvalitet” m.m. fÃ¥r en lapp med inbetalningskort hemskickade helt enkelt.