Forumsvar skapade
- 
		FörfattareInlägg
- 
		
			
				
22 april, 2020 kl. 13:42 #186851tomli DeltagareHej! Tommy heter jag och arbetar pÃ¥ Nets eCom. LÃ¥ter helt klart som en spännande tjänst och är övertygad om att vi skulle kunna hjälpa dig med lämplig betallösning. Skicka gärna dina kontaktuppgifter i PM sÃ¥ sätter jag dig i kontakt med en duktig eCom säljare. Mvh Tommy 18 februari, 2020 kl. 15:37 #186785tomli DeltagareHej Stefan, Tommy Lindholm heter jag och jobbar pÃ¥ Nets onlinebetalningar. Är givetvis svÃ¥rt att pÃ¥ rak arm svara pÃ¥ vad en total avgift landar pÃ¥ dÃ¥ det beror pÃ¥ flertalet faktorer. Avgifterna är i regel högre om man ex säljer mot B2B segmentet än B2C precis som att det är lägre avgifter att ”lösa in” debitkort vs kreditkort. Med det som bakgrund vägs alltsÃ¥ flertalet faktorer in inkl omsättning och snittköp när unik prissättning sätts. Ovan exempel gäller oaktat om man väljer en check-out, där allt ingÃ¥r, eller inlösenavtal separat i kombination med betalväxel. Vi pÃ¥ Nets skräddarsyr sÃ¥ klart ett erbjudande som bÃ¥de matchar dina behov men även ger dig ett konkurrenskraftigt pris utifrÃ¥n din situation. Varmt välkommen att kontakta vÃ¥r säljavdelning pÃ¥ telefonnummer: 08 – 527 525 00 sÃ¥ hjälper vi dig vidare. Mvh Tommy Lindholm 4 februari, 2020 kl. 16:38 #186765tomli DeltagareHej! Det är fullt möjligt att ”mixa” betalaktörer vilket idag är ganska vanligt. Däremot kan vissa betalaktörer begränsa den möjligheten samtidigt som det kan bero lite pÃ¥ vilken e-handelsplattform som används. Behöver inte innebära att det inte gÃ¥r men saknas integration till en viss betalaktör sÃ¥ blir det ex. betydligt mer komplext. Precis som du är inne pÃ¥ sÃ¥ visar undersökningar att en sÃ¥ sömlös och enkel checkout upplevelse främjar konvertering samtidigt som man inte alltid ska luta sig mot statistik. Era unika behov och önskemÃ¥l ska givetvis stÃ¥ i centrum men hittar man en betalaktör som tillgodoser de önskemÃ¥l man har är det givetvis att rekommendera. Varmt välkommen att kontakta vÃ¥r säljavdelning pÃ¥ 08 – 527 525 00 alt via mej direkt till mig sÃ¥ hjälper jag dig vidare. Mvh Tommy Lindholm, Sales Manager Nets 
 tomli@nets.eu18 december, 2019 kl. 17:15 #186672tomli DeltagareHej! Tommy heter jag och jobbar på Nets. Noterade ditt inlägg i forumet och ska göra det jag kan för att leverera tydliga svar. Gällande kreditvärdighet; I samband med att kund väljer faktura som betalmetod görs en kreditprövning. Om din kund inte når upp till de kreditkrav som krävs nekas betalning med den specifika betalmetoden. Med andra ord skapas alltså inte en sådan order. Gällande frakt & leverans; När det kommer till leveransutmaningar är det den distributör som fått leveransuppdraget som bär ansvaret för att leverera produkten. Vid ev leveransutmaningar behöver således ev reklamation hanteras mellan er som handlare och specifik distributör. Gällande rapportering; Här kan du hos oss välja att göra på olika sätt. Självklart finns möjlighet till såväl manuell hantering vid valda intervall alt automatisk rapportering via API:er. Varmt välkommen att kontakta mig på tomli@nets.eu så säkrar jag att någon på vår säljavdelning hjälper dig vidare med allt från svar på frågor till stöd med att komma igång med en bra betallösning. Mvh Tommy Lindholm 
- 
		FörfattareInlägg
 
				 
															