Plus Forum Övrigt Off-topic lyckohjul, chokladhjul

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94061
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Någon som vet vart man kan köpa ett sk lyckohjul eller tombolahjul?

    #107186
    GregerA
    Deltagare

    Jag googlade lite …

    Den här mannen kanske kan hjälpa dig
    h.skoghs hemsida

    Det finns ett par firmor som hyr ut – de kanske också kan hjälpa dig
    Chokladhjul, lyckohjul – golvmodell – Rentevent
    http://www.partyparty.se/index.php?act=viewProd&productId=109

    :)

    #107187
    Dan
    Deltagare

    Ska ni förgylla lördagkvällarna genom att ha tivoli i vardagsrummet? :)

    #107188
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Nej, men låta folk få snurra på hjulet för att få sin rabatt i % på nästa kattutställning

    Men jag hittade en supertärning när jag gogglade på 40 cm, jag kanske ska skaffa en sådan i stället, enklare att ta med sig. då får de kasta tärning för rabatten

    #107190
    Thomas THL
    Deltagare

    @Kodmyran 2051 wrote:

    Nej, men låta folk få snurra på hjulet för att få sin rabatt i % på nästa kattutställning

    Men jag hittade en supertärning när jag gogglade på 40 cm, jag kanske ska skaffa en sådan i stället, enklare att ta med sig. då får de kasta tärning för rabatten

    Kul idé!
    Lär dra folk in i montern!

    /Thomas

    #107195
    Parvelito
    Deltagare

    Kolla med lotteriinspektionen vad de anser, så att du inte åker dit på att ha anordnat spel. Det är ett rätt grådisigt gränsland man rör sig i när man kombinerar spel och affärer.

    #107196
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Men, det borde väl knappast klassa som lotteri när man inte vinner något, eftersom alla får rabatt? Jag ska kolla i alla fall

    #107197
    Parvelito
    Deltagare

    Minns inte detaljerna exakt, det var en kund som berättade på telefon för ett antal år sedan, men undrar om det inte var just % rabatt som det inte fick vara, utan det skulle vara kronor.

    Som sagt, kolla med dem. Inte för att jag tror de bryr sig så mycket om en handlare vid ett enstaka tillfälle gör något, men man vet ju aldrig vad konkurrenter kan hitta på att anmäla om det blir populärt.

    #107198
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Har redan skickat i väg ett mail, jag vill ju ha svaret skriftligt :-)
    Återkommer när jag fått svar.

    #107199
    Micke
    Deltagare

    har du ingen händig i din närhet som kan såga ur en rund skiva som du målar och sätter lite spikar på.. sen ett hål i mitten och en strajp som “pekare”.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.