Plus Forum Övrigt Off-topic Iphone 3GS – Vad tycker ni?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94445
    Macondax
    Deltagare

    Sitter i träsket att byta telefon. Min SE K850i gav fullständigt upp idag, efter en veckas arbetande med mjukvarufel. Tydligen ganska vanligt på den modellen, eftersom Telia bytte ut luren en gång under de två år jag haft den. Har även hört med en hel del andra som haft samma problem.

    Sitter och funderar på en Iphone 3GS 16GB. Någon här inne som provat dessa, och har en åsikt?

    Några alternativ till Iphone, som är lika lättnavigerade? SE Xperia blir det inte… efter en hopplös X1a skall SE hålla sig till telefoner, inte smartphones! 😡

    #109827
    Nicklas
    Deltagare

    Jag var skeptisk till Iphone innan jag skaffade min för ett par månader sedan, men jag har inte ångrat mig en sekund att det blev en iphone. Kör du din mail via google apps så är du igång med mailen på 2 minuter. Svt play via 3g flyter på hur bra som helst med bra bild. Grym lur enligt mig.

    #109828
    Tomas
    Deltagare

    Har en 3GS 32GB sedan ett drygt halvår och är MYCKET nöjd! Finns inte mycket att säga, det är bara att handla. Förvisso har det dykt upp en del alternativ som tex har bra kamera mm. Men om jag bortser från att kameran inte är den bästa är jag mycket nöjd och skulle inte tveka. Och försprånget är stort när det gäller applikationer. Användarvänlig så jag har svårt att se att någon annan telefon skulle vara enklare att använda.

    #109829
    Joel
    Deltagare

    Om man bortser från det faktum att det (antagligen) släpps en ny iPhone nu till sommaren så finns det ingen anledning att tveka, KÖP!

    Bästa investeringen jag någonsin gjort (for both business and pleasure).

    /Joel

    #109831
    ducedo
    Deltagare

    @Joel 5067 wrote:

    Om man bortser från det faktum att det (antagligen) släpps en ny iPhone nu till sommaren

    Finns det någon information om vilka skillnader där förväntas bli?

    #109834
    Joel
    Deltagare

    @ducedo 5070 wrote:

    Finns det någon information om vilka skillnader där förväntas bli?

    Det finns många rykten på nätet men det är svårt att veta exakt vad som komma skall.

    Detta är senaste informationen iaf:
    “Videochatt och blixt kommer i nästa iPhone” – IDG.se

    Sedan släpps iPhone OS 4.0 i juni med en hel del efterlängtade nyheter.

    Läs mer om dessa här:
    iFun.se Gott om nyheter i iPhone OS 4

    /Joel

    #109836
    danielandersson
    Deltagare

    Var själv tveksam till iPhonen först, mest pga storleken (har alltid gillat smååå telefoner). Men nu kan jag inte tänka mig ett liv utan den.

    Hur ska man då kunna spela alfapet med främlingar när man sitter på bussen? Eller kolla mailen? Eller ja.. ringa.

    Klart du ska ha en iPhone!

    ps. vi har tillbehören ;)

    #109837
    Dan
    Deltagare

    Jag röstar också på iPhone men jag skulle kikat på vissa av de nya HTC-modellerna också. De ska tydligen vara ganska nice, men jag har inte testat själv.

    #109842
    Marckus
    Deltagare

    Jag skulle välja HTC Legend eller Desire framför iPhone, efter 6+ månader med iPhone 3G så var jag inte ett dugg nöjd. Inget stöd för multitasking, samtal som bröts, spontana omstarter och annat flummigt.

    Tur som vad så stog inte jag för notan för den telefonen utan det var via jobbet.

    Kommer bli inköp av Legend eller Desire kommande eller nästkommande månad, har dock klämt en hel del på Legend och den är helt underbar.

    Fördelen med Android är att du inte är inlåst till en leverantör av mjukvara utan du har friheten att göra som du vill med din mobil jämfört med iPhone.

    #109846
    sailorcap
    Deltagare

    Släpps snart en ny iphone med stöd för bland annat multi-tasking.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.