Blä, jag avskyr design, ska kika och se vad jag kan ställa till med
inser att tråden kanske borde lagts i feedback, skyller på att jag var lite ivrig när jag lade ut den.
Jag har bara tittat på första sidan men jag tycker den är grymt snygg. Är det någon egen lösning med kundsupportbiten, själva chattdelen (jag antar att det är en chattaktig grej, jag har tummen mitt i handen när det gäller tekniska delar).
Jag har bara tittat på första sidan men jag tycker den är grymt snygg. Är det någon egen lösning med kundsupportbiten, själva chattdelen (jag antar att det är en chattaktig grej, jag har tummen mitt i handen när det gäller tekniska delar).
Japp, det är en providesupportlösning.
Lite OT Jag var deras första svenska kund med swecat en gång i tiden så då hjälpte jag dem att göra svenska översättningar av deras gränssnitt ut mot kund, och sedan har jag kört dem med ett kort uppehåll när jag hade så förbaskat mycket okynneschattare att jag stängde
Ser bra ut från mitt håll.
Jag gillar kategorimenyn, mycket snyggt.
(En liten sak som jag hittat är på sidan “om oss” så kan man kontakta er på info@gardenhome.se men adressen går till info@swecat.se.)
Inget klagomål, bara information.
Författare
Inlägg
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.