- Detta ämne har 9 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 1 månad sedan av Planmaker.
-
FörfattareInlägg
-
29 september, 2010 kl. 15:17 #94967Katrin LundgrenDeltagare
I dag smyger jag igång min tredje butik http://www.doftljusbutiken.se
Välkommen att hälsa på och ge lite feedback.29 september, 2010 kl. 15:50 #114627LastbrygganDeltagare@Kodmyran 10402 wrote:
I dag smyger jag igång min tredje butik Doftljus och doftfria ljus – Doftljusbutiken.se
Välkommen att hälsa på och ge lite feedback.En ny favoritbutik för hustrun, ser generellt inbjudande ut
Vid en snabbtitt i IE7 som fortfarande är en vanlig webläsare ser några grejer bedrövliga ut.
Alldeles för stor storlek på text vid produkterna, dessutom försvinner viss text p.g.a. detta.
Även i kassan är inte ”flikarna” optimala och Schenker-loggan är för stor.
(Se bifogade dumpar)I FF ser dessa anmärkningar bra ut.
29 september, 2010 kl. 16:02 #114628Katrin LundgrenDeltagareBlä, jag avskyr design, ska kika och se vad jag kan ställa till med
inser att tråden kanske borde lagts i feedback, skyller på att jag var lite ivrig när jag lade ut den.29 september, 2010 kl. 17:37 #114630GregerADeltagare@Kodmyran 10404 wrote:
inser att tråden kanske borde lagts i feedback, skyller på att jag var lite ivrig när jag lade ut den.
Nädå, det är lugnt … doftljus har väl inget med e-handel att göra …
Då får man gratulera och hoppas att även denna shop kommer att gå bra.
29 september, 2010 kl. 18:56 #114640NicklasDeltagareNice, lycka till!
30 september, 2010 kl. 20:30 #114702Richie72DeltagareJag har bara tittat på första sidan men jag tycker den är grymt snygg. Är det någon egen lösning med kundsupportbiten, själva chattdelen (jag antar att det är en chattaktig grej, jag har tummen mitt i handen när det gäller tekniska delar).
30 september, 2010 kl. 21:11 #114703bloggusDeltagare@Richie72 10485 wrote:
Jag har bara tittat på första sidan men jag tycker den är grymt snygg. Är det någon egen lösning med kundsupportbiten, själva chattdelen (jag antar att det är en chattaktig grej, jag har tummen mitt i handen när det gäller tekniska delar).
Lösning från providesupport.com
1 oktober, 2010 kl. 07:53 #114716Katrin LundgrenDeltagareJapp, det är en providesupportlösning.
Lite OT Jag var deras första svenska kund med swecat en gång i tiden så då hjälpte jag dem att göra svenska översättningar av deras gränssnitt ut mot kund, och sedan har jag kört dem med ett kort uppehåll när jag hade så förbaskat mycket okynneschattare att jag stängde4 oktober, 2010 kl. 04:29 #114799skatekidsDeltagareFooterlänken till kodmyran är trasig.
4 oktober, 2010 kl. 19:26 #114821PlanmakerDeltagareSer bra ut från mitt håll.
Jag gillar kategorimenyn, mycket snyggt.(En liten sak som jag hittat är på sidan ”om oss” så kan man kontakta er på info@gardenhome.se men adressen går till info@swecat.se.)
Inget klagomål, bara information. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.