Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik feedback pÄ klÀdesbutik www.littlebloom.se

Visar 5 inlÀgg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    InlÀgg
    LittleBloom
    Deltagare

…………..

Stampelstugan
    Deltagare

Jag hade önskat se varorna sorterade efter kategorier istÀllet för tillverkare. Jag kÀnner inte till majoriteten av de mÀrken du sÀljer och om jag Àr pÄ jakt efter en body, en klÀnning eller ett par strumpor sÄ vet inte jag var jag ska leta och att dÄ behöva gÄ igenom alla tillverkare gör att jag istÀllet vÀljer en annan butik.

Jag stÀlldes inför just detta nÀr jag öppnade min butik och jag har löst det genom att ha alla varor sorterade efter kategorier (i mitt fall stÀmplar och stÀmpeltillbehör) men att jag ocksÄ har en rull-list dÀr kunden direkt kan vÀlja tillverkare. Skulle du ha sÄ kan dina kunder direkt vÀlja Maxomorra om det Àr deras klÀder man Àr ute efter men jag inbillar mig att de allra flesta kunder inte vet vilket mÀrke de vill ha utan mer vilken typ av vara.

Sedan fÄr du lite annan feedback pÄ köpet ;)

Jag sitter pÄ jobbet och pÄ min skÀrm mÄste jag skrolla 2 cm i sidled för att se bannern till höger med Postenloggan och dina KundtjÀnstuppgifter. Inget som stör jÀttemycket men lite irriterande Àr det.

Sedan hade jag funderat ett extra varv pÄ e-postadressen om jag vore du. En live.se-adress Àr precis lika illa som en hotmail.com-adress, skaffa istÀllet littlebloom.se, det ger ett mer seriöst intryck. SÄg hÀromdagen ett företag bredvid min arbetsplats som smÀllt upp en stor seriös (och fin) skylt utanför sina lokaler, Turbo Resor tror jag de heter och adressen Àr nÄgot liknande turboresor(at)hotmail.com. Kommer jag att boka mina framtida resor dÀr? Inte en chans.

Slutligen saknar jag ditt organisationsnummer i butiken. :)

Plastskivor
    Deltagare

Om man trycker pĂ„ ”presenttips” sĂ„ ser det ut som att man kommer till en tom kategori.

Tog en bra stund innan jag fattade att man var tvugen att scrolla ned och klicka pÄ en underkategori.

Det Àr inte alla som surfar pÄ en stÄende A4-skÀrm.

Stampelstugan
    Deltagare

Nu sĂ„g jag just att du har sorterat efter ”Typ av plagg” precis som jag efterfrĂ„gade men tydligen inte sĂ„g. Jag hade flyttat upp detta om jag vore du.

LittleBloom
    Deltagare

hej.

Tack för eran feedback.

Lite mindre Àndringar Àr gjorda, sÄ kika gÀrna in och ge lite Äsikter :)

Vill gÀrna ha tips/synpunkter pÄ hur menyer kan göras mer lÀttnavigerade.

Visar 5 inlÀgg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du mĂ„ste vara inloggad för att svara pĂ„ detta Ă€mne.