Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    keinanen
    Deltagare

Hej E-handlare!

Vad tycker ni är viktigaste man ska ha i en funktion ”mina sidor” pÃ¥ sin e-handel? Vad har ni för erfarenheter av era kunder vilka funktioner som uppskattas mest? Vilken är drömfunktionen för just ditt företag som du skulle vilja ha?

Abbesnabb
    Deltagare

Generellt tycker jag ”mina sidor” mest är ett hinder och onödigt. Det är fÃ¥ ställen jag handlar pÃ¥ sÃ¥ ofta att jag ens känner att jag vill ha ett användarkonto. Men jag tycker Webbhallen har lyckats bra med sina. De har minne som en elefant och jag kan fÃ¥ ut all möjlig rolig statistik över vad jag har handlat (exempelvis vet jag nu att jag har handlat 100 % hÃ¥rdvara under de senaste 12 mÃ¥naderna (det skedde i augusti och september men mest i augusti)). Jag handlar ju inte sÃ¥ ofta, men om jag gjorde det sÃ¥ skulle jag tydligen stiga i graderna och bli brons, silver och guldkund och dÃ¥ fÃ¥r jag väl ännu fler bra saker pÃ¥ ”erbjudanden”-sidan. Ta en till (om det nu ska vara absolut nödvändigt med ”mina sidor”).

tonys
    Deltagare

”Mina sidor” kan vara bra för t.ex. historik, favoritlista, riktat erbjudande, inköpslista, lösa in poäng, olika medlemskap, prenumerationer och mycket mer. SÃ¥ länge kunden inte tvingas att skapa ett konto…

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.