Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring 101 gratis tips för att få besökare till din sida!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99536
    bilkamera.se
    Deltagare

    Här kommer 101 snabba tips hur du gratis kan få fler besökare till webbshop!
    Det började med att jag skrev en punktlista för mig själv. Fler och fler kollegor ville kaste ett öga på den så jag fortsatte jobba med den och den blev längre och längre. Jag tänkte att jag slänger upp den här ifall någon vill ha lite tips.

    Hoppas den kommer till användning för någon:
    101 gratis sätt att få besökare till din blogg och hemsida | This is Internet

    #158832
    V.Lindberg
    Medlem

    @bilkamera.se 59554 wrote:

    Här kommer 101 snabba tips hur du gratis kan få fler besökare till webbshop!
    Det började med att jag skrev en punktlista för mig själv. Fler och fler kollegor ville kaste ett öga på den så jag fortsatte jobba med den och den blev längre och längre. Jag tänkte att jag slänger upp den här ifall någon vill ha lite tips.

    Hoppas den kommer till användning för någon:
    101 gratis sätt att få besökare till din blogg och hemsida | This is Internet

    Många bra och relevanta tips!:)

    #158847
    bleedz
    Deltagare

    Det lät roligt. Ska kolla omgående.

    #158851
    mavraj
    Deltagare

    Ska kika igenom det när jag har tid. Tack för tipset though!

    #159008
    Daniel_S
    Deltagare

    Tack för listan!!

    #159043
    bilkamera.se
    Deltagare

    Varsågod!
    Om ni testar ett par punkter utav listan kan ni väl berätta för oss här så kan vi vara med och följa resultaten, alltid lika spännande :-)

    #159198
    Bulbs.se
    Deltagare

    Länken verkar ha kraschat – för den laddar inte

    #159213
    TommyK
    Medlem

    Fortfarande död verkar det som.

    EDIT: Nej, nu funka den igen =)

    #159216
    bilkamera.se
    Deltagare

    Verkar som Loopia hade problem igår med deras UNIX servrar.
    Nu ska det fungera som vanligt :-)

    #159403
    bilkamera.se
    Deltagare

    Update:

    Jag följde punkt 64. Håll en tävling på din blogg eller hemsida. Lägg upp den här tävlingen på Sveriges största tävlingshemsidor

    Efter två dagar har jag fått 56 likes på Facebooksidan och en riktig skjuss utav besökare!

    Länk till tävling:

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.