Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring 15788 länkar?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100757
    Olliver
    Deltagare

    Kollade nu i webbmastertools och såg att jag hade några tusen mer inlänkar än vad jag brukar ha. Drygt 15800st. se bifogad fil.

    Är det något jag ska vara orolig över? Vet inte vad det beror på eller vad konsekvenserna blir. Känner mig lite orolig då jag inte tror att kvalitén på dessa länkar är så höga.

    Tacksam för tips och möjliga förklaringar till detta fenomen.

    #168779
    DavidWigg
    Deltagare

    Just nu kan jag bara se 10-50 länkar beroende på hur färsk data jag använder. Detta i ahrefs och majestic.

    Länkar från 8 domäner.

    Men jag ser att du har lite gamla länkar från några sidor (3 st) som samlar information. Dessa är dock raderade och borttagna. Ungefär 6000 länkar hade genererats därifrån.

    Jag har dock lite svårt att läsa vad det står på din bild. Tar du en större kopia så kanske man kan se vart du är någonstans i verktyget.

    #168784
    Olliver
    Deltagare

    @DavidWigg 70233 wrote:

    Just nu kan jag bara se 10-50 länkar beroende på hur färsk data jag använder. Detta i ahrefs och majestic.

    Länkar från 8 domäner.

    Men jag ser att du har lite gamla länkar från några sidor (3 st) som samlar information. Dessa är dock raderade och borttagna. Ungefär 6000 länkar hade genererats därifrån.

    Jag har dock lite svårt att läsa vad det står på din bild. Tar du en större kopia så kanske man kan se vart du är någonstans i verktyget.

    Försöker få in en större bild här.
    Märkte att jag inte är jätte high på detta men tror denna bilden är bättre.

    [ATTACH]1010[/ATTACH]

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.