Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel 2017 E-handels plattform för handgjorda smycken?

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #184297
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Produktsortering som jag menar är att du kan sortera produkterna i tex prisordning, senaste, namn etc.

    Du måste upp i stora paketet om kunderna ska kunna spåra sina paket är min uppfattning med Unifaun.

    Du 301 alla dina länkar du har. Då tappar du inte rankningen du har på Google. Lite arbete såklart beroende på hur många produkter/sidor du har.

    @Jolo 90736 wrote:

    Tack Jimmy Öström för din input om funktioner:)

    Undrar om du kan förklara punkt 4 närmare.
    Är det i backend du menar?
    4. Saknar produktsortering ( är med på g sägs det)

    Kan man ha koppling till unifaun om man inte har deras dyraste paket, tycker det ser ut som det krävs Pro för denna koppling..
    6. ‎Saknar koppling till andra transportföretag än snuskigt dyra unifaun.

    Funderar även på hur lätt det är att flytta en butik till Quickbutik, får man hjälp av dem?

    Är även lite orolig att man ska försvinna i sökmotorerna, har idag Textalk.

    #184298
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Enligt mig är dom svindyra, men andra tycker säkert annat. Det kostar 3600 (300 kronor per månad) kronor per år plus moms och 2 kronor plus moms per sänding (dom första 100 sändningarna per månad ingår i priset).

    Ingen erfarenhet av logtrade, men om man tar fraktjakt så ingår detta utan kostnad.

    @Jonkejober 90740 wrote:

    Är Unifaun verkligen så dyra? Är det inte vara 2k per år och nån krona per order?

    Logtrade exempelvis kostar ju bra mkt mer?

    Skickat från min Lenovo P2a42 via Tapatalk

    #184299
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Punkt 4 finns nu, så det är toppen.

    Men jag ersätter denna punkt då med att det inte finns samma fonts (och rent för lite val av fonts) att välja på i deras tema. Inget problem om man kan koda. Men kan man koda kanske man inte väljer en plattform man kan hyra??

    @Jimmy Öström 90692 wrote:

    1. Koppling till bokföring
    2. Saknar full SEO när man vill ha sidan i fler språk (ska komma längre fram sägs det). Annars är SEO klockren, 110%.
    3. Saknar multishop (ska även komma längre fram)
    4. Saknar produksortering ( är med på g sägs det)
    5. Saknar så kunder kan lämna betyg och skriva omdömen om produkter samt om upplevelsen vid köpet.
    6. ‎Saknar koppling till andra transportföretag än snuskigt dyra unifaun.
    7. ‎Saknar att man inte kan ha loggor till sina egna betalsätt.
    8. ‎saknar kopplingar till fler försäljningskanaler så som tex Tradera.
    9. ‎Fler tema att välja mellan (design). Kan man koda själv är detta inget problem då man har full tillgång till detta.

    Lite smått och gott saknas. Är annars riktigt nöjd. Supporten är den bästa jag varit med om, riktigt bra.

    Jag är en ganska krävande kund men jag är imponerad faktiskt.

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.