Plus Forum E-handelsforumet Logistik Antal order per timme 2015 Affärssystem

Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #161277
    Pernilla Lundin
    Deltagare

    Hej!
    Affärssystemet Harmoney är specialanpassat för ehandel, gärna i kombination med fysiska butiker. i dialogen ovan nämns Stayhard som exempel, de kör Harmoneys lagermodul med mängdplocksoptimering på vagnarna, följesedlar med integrerad transportetikett, plocklista/etiketter etc. Harmoney kan köpas i flera storlekar, för att passa både ett mindre företag och de större spelarna. Hör gärna av er om ni vill veta mer, eller kika på vår hemsida pulsen.se

    PS. Jag vet att detta inte är ett forum för reklam, men bolen var uppe för smash :-)

    #161278
    Dan
    Deltagare

    Ja, men även i de flesta open source-plattormar finns det plugins för Unifaun (de som kör pacsoft), Memnon/apport eller EDI-soft med flera.

    Hyrplattformar brukar ha detta. Nordisk e-handel har det också TA-system Unifaun Online till din webbutik

    @matte-r 81268 wrote:

    Är det här med orderkoppling något som finns om man hyr en butik? Som exempel säger jag nordisk e-handel, för jag funderar på om jag i takt med att verksamheten växer vågar sitta på IT-supporten själv:-)

    #161279
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @Jimmy 81270 wrote:

    Är det någon som kan rekommendera ett bra orderhanteringssystem.
    Vi kör idag Kodmyrans Shop4Sale med koppling till Specter. Men vi skulle önska lite mer än vad Specter levererar när det gäller pack och plock.
    tex stöd för samlingsplocklista, streckkorder, plocklista i ipad och möjlighet att skriva ut plocklistorna i en viss ordning mm.

    Du har en hel del av det i Shop4saleplattformen redan, problemet är att med Specter som du kör koppling till så är du låst till att använda deras funktioner för packoplock. Du är välkommen att höra av dig till mig så kan vi kika mer i detalj. Ett alternativ kan för din del vara ett annat affärssystem bara för bokföringen så kanske det löser problemet. Det beror lite på hur avancerade plockkraven är men som sagt hör av dig så kikar vi

    #161286
    Jimmy
    Deltagare

    Ja det bästa vore ju naturligtvis om vi kunde få till det i Shop4Sale.
    Vi får boka en tid. Jag hör av mig.

Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.