Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Dustin och Klarna..

Etiketter: ,

Visar 6 inlägg - 11 till 16 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #131090
    Henke
    Deltagare

    Precis, att man väljer att outsourca innebär inte att man slipper undan ansvar mot kund.

    #131092
    Andreas
    Deltagare

    @Henke 28815 wrote:

    Precis, att man väljer att outsourca innebär inte att man slipper undan ansvar mot kund.

    Dustin kunde inte erbjuda ett allternativt sätt att betala fakturan då?

    Det tycker jag att är rimligt att kräva och något jag föreslår för alla kunder som Klarna nekar åt mig.

    #131129
    RollUp-Kungen
    Deltagare

    Tycker rimligt hade varit.
    1. Varför går inte denna kredit igenom,, alltså ett svar
    2. Kan vi hjälpa dig på annat sätt,, vill du handla kontant så kan jag
    koppla ihop dig med Dustin igen som kan justera om ordern.

    Att bara säga nej och inte ställa lite följdfrågor är ju straffspark på att slippa göra ett avslut och när man har en kund på telefon får man ju inte missa avslutet anser jag… Ett nej på räntefritt innebär ju inte att kunden inte är intresserad….

    #131168
    RollUp-Kungen
    Deltagare

    Fick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?

    #131171
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Gott jobbat!:)

    @RollUp-Kungen 28898 wrote:

    Fick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?

    #131726
    Thomas THL
    Deltagare

    @RollUp-Kungen 28898 wrote:

    Fick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?

    Inget att undra över, forumet är den enda anledningen till att du fick samtalet.

    Trist för Svensson som får ett “Computer says no” och inte får handla.
    Ännu tråkigare för oss e-handlare som inte får sälja.

    Lite märkligt att du inte fick handla.
    Du har väl blivit “straffad” och fått betala extra avgifter för att du var sen?

    /Thomas

Visar 6 inlägg - 11 till 16 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.