Plus Forum E-handelsforumet Ehandelsnytt Ehandelsnytt #106 – En E-handelsresa…

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98585

    Massor av Intervjuer bjuder vi på denna vecka :)

    #150149
    Richie72
    Deltagare

    Finns det någon länk till brevet?

    #150150

    @Richie72 49812 wrote:

    Finns det någon länk till brevet?

    NEJ! Man måste prenumerera på Ehandelsnytt.

    kolla din pm.

    #150154
    Per Nilsson
    Deltagare

    E-tripparna måste börja leverera lite intressanta inslag snart.

    Tyvärr så dissade de en av Sveriges, om inte Nordens eller till och med Skandinaviens mest intressanta e-handlare när de var i Stockholm.

    Ska e-trip blir bra och intressant eller ska det förvandlas till ytterligare en tråkig e(go)-tripp? ;)

    (jamen skit i att läsa och följa den då om du inte är intresserad, kanske ni tänker då..)

    #150159
    Richie72
    Deltagare

    @Per Nilsson 49817 wrote:

    Tyvärr så dissade de en av Sveriges, om inte Nordens eller till och med Skandinaviens mest intressanta e-handlare när de var i Stockholm.

    Jag var bortrest då så det blev inget om stödstrumpor och butik21, men kul att du Per tänker på mig i de banorna:D

    #150166
    Per Nilsson
    Deltagare

    Det här är vad du gick miste om :D

    http://www.ehandel.se/forum/off-topic/4844-e-trip-says-hello.html

    @Richie72 49822 wrote:

    Jag var bortrest då så det blev inget om stödstrumpor och butik21, men kul att du Per tänker på mig i de banorna:D

    #150167
    FredrikGust
    Deltagare

    Skulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…

    Kul att se de intervjuer ni lagt upp. Upptäckte även videon om roligaprylar som var rätt underhållande!

    #150168
    GregerA
    Deltagare

    @FredrikGust 49831 wrote:

    Skulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…

    Kan du bara locka med en LED-belyst badtunna och lite kallt att dricka så kommer de nog … ;)

    #150254
    Rikard
    Deltagare

    Vi var upp till Gävle i år. Bland annat besökte vi Partykungen (den filmen har inte kommit upp ännu). Nästa år får vi kanske sikta på Norrland om vi hittar tillräckligt många ehandlare norr om Sundsvall bara?

    #150258
    Per Nilsson
    Deltagare

    Bra film! Ser riktigt seriöst ut. Jag gillar den. Mycket professionellt och personligt .

    Kontrar med min egen eminenta YouTube-kanal :D

    Knivhuset – YouTube

    @FredrikGust 49831 wrote:

    Skulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…

    Kul att se de intervjuer ni lagt upp. Upptäckte även videon om roligaprylar som var rätt underhållande!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.