Tack för omnämnandet Julius och tack för en intressant text om e-handel, rea-priser och “shoppingportaler”. Generellt så arbetar vi (och de flesta andra inom “vårt” segment) med en form av produktjämförelse, snarare än prisjämförelse. Priserna är givetvis en viktig faktor, men fokus ligger snarare på produkterna än priset. Sen att det finns en rea-del är rätt naturligt då de flesta leverantörer [läs butiker] titt som tätt har REA och vi får tillgång till de priserna och utbudet.
Tack för omnämnandet Julius och tack för en intressant text om e-handel, rea-priser och “shoppingportaler”. Generellt så arbetar vi (och de flesta andra inom “vårt” segment) med en form av produktjämförelse, snarare än prisjämförelse. Priserna är givetvis en viktig faktor, men fokus ligger snarare på produkterna än priset. Sen att det finns en rea-del är rätt naturligt då de flesta leverantörer [läs butiker] titt som tätt har REA och vi får tillgång till de priserna och utbudet.
//Sammi – Modegallerian.se
Ja det är väl det här med 100 procent fokus på REA som vi vänder oss lite emot. Att förmedla försäljning är ju snarare än tjänst där båda parter borde tjäna på att alla produkter är med och inte bara nedsatta.
Läser alltid, läste just er sida för annonsörer och där står de ju hur många procent som läser ert nyhetsbrev.
Nyhetsbrevet och Parvelitos funderingar är ehandel.se guldkorn eller pricken på i-ett.
Får man önska något för framtiden så kanske “en veckas omröstning” eller liknande skulle vara intressant kring ett aktuellt ämne. Det aktiverar även de som ej vanligtvis brukar kommentera.
Författare
Inlägg
Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.