@Jimmy Öström 91979 wrote:
Ha ha är ju ett skämt att läsa.
Du föreslår verkligen att man ska ge upp något som kan kännas jobbigt eller svårt. Enligt dig kan man inte lära sig saker?
Riktigt patetiskt att skriva som du gör, vem ger dig rätt att på förhand berätta för någon vad denna person klarar av och inte klarar av?
Jag tar mig rätten att berätta vad jag tycker
i det här specifika fallet baserat på att jag dels har varit yrkesverksam
inom merkantil kommunikation under mer än 55 år och under de
senaste 40 som konsult och dels har samma erfarenhet som Arne
när det gäller att ensam helrenovera en gammal gård från grunden och
vet hur det känns i ryggen efter några dagars betonggjutning,
takläggning eller fasadpanelspikning.
Jag menar att begåvade tekniska och praktiska entreprenörer
skall undvika att fastna i webbträsk.Arne kommer sannolikt att starta
många verksamheter. Han är typen entreprenör som nästan automatisk identifierar
ett problem- och exploaterar det!
Du skriver bl.a. ”Mer text överallt-CEO”
-Låter sig lätt sägas. Kan du inte beskriva enkelt och tydligt HUR
han skall formulera/författa effektiv CEO content och convertering
och förslagsvis anvisa var respektive textmaterial skall placeras
istället för att bara pekpinna saken så är dina råd luftpastejer, tar jag mig friheten att tycka…
Imre Randin Redaktuellt Förlag