Ja det är en bra idé tycker jag också. Det är inte så lätt för alla nystartade att se, men det är också lätt att de som brukar kommentera i feedback-trådarna tappar sugen efter att ha sagt till om org.nr och telefonnr för 14:e gången.
Bra idé. Den klistrar vi överst i kategorin när den är klar.
Jag kan bidra med några punkter:
– Org.nr, firmanamn, besöksadress och tel.nr
– Villkor, information om ångerrätt, försäljning till minderåriga
– Användning av ordet “gratis”
– Hantering av personuppgifter och cookies
– Hur reklamerar man/meddelar ångrat köp?
Bra idé. Den klistrar vi överst i kategorin när den är klar.
Jag kan bidra med några punkter:
– Org.nr, firmanamn, besöksadress och tel.nr
– Villkor, information om ångerrätt, försäljning till minderåriga
– Användning av ordet “gratis”
– Hantering av personuppgifter och cookies
– Hur reklamerar man/meddelar ångrat köp?
– Gå igenom stavningen och kolla så att du inte har särskrivit
– Fungerar butiken i alla webbläsare (FireFox, Chrome & Internet Explorer)?